English

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس؛

دختران زیر ۱۸ سال در صورت تخلف حجاب و عفاف از خدمات اجتماعی محروم می‌شوند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: کسی که زیر سن 18 سال است گواهینامه ندارد اما پاسپورت، اشتغال تحصیل، حساب بانکی، اینترنت و تلفن دارد فلذا در صورت تخلف از قانون از سایر خدمات اجتماعی محروم می شود و جرائم مالی جای خود باقی مانده است.

دختران زیر ۱۸ سال در صورت تخلف حجاب و عفاف از خدمات اجتماعی محروم می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج، حسین جلالی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: از نمایندگان به سبب هشتاد و پنجی شدن لایحه عفاف و حجاب ، تشکر می کنم. گفته شده است که افراد زیر 18 سال حبس و زندان ندارند این مطلب درست است اما این به معنای این نبوده که سایر مجازات ها را نداشته باشند.

وی اظهار کرد: خلاف، خلاف است و جرم هم جرم و حرام نیز حرام است. با این تفاوت که کسانی که زیر سن 18 سال هستند حبس و زندان ندارند اما سایر جرائم مالی و محرومیت از حقوق اجتماعی در لایحه به تفصیل آمده برای آن ها در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: کسی که زیر سن 18 سال است گواهینامه ندارد اما پاسپورت، اشتغال تحصیل، حساب بانکی، اینترنت و تلفن که دارد. بنابراین از سایر خدمات اجتماعی محروم می شود و جرائم مالی جای خود باقی مانده است و این طور نیست که دختران زیر سن 18 سال هیچ جرمی نداشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه