English

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرگزاری موج؛

معاون اول رئیس جمهور با رای مجلس انتخاب شود

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: قانونی باید تصویب شود تا معاون اول رئیس جمهور از مجلس رأی اعتماد بگیرد.

معاون اول رئیس جمهور با رای مجلس انتخاب شود

علی بابایی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج یکی از مشکلات قانون را انتخاب معاون اول رئیس جمهور توسط خود رئیس جمهور دانست و اظهار کرد: نمایندگان قصد دارند در مجلس دوازدهم قانونی تصویب کنند که معاون اول رئیس جمهور هم باید از مجلس رای اعتماد بگیرد؛ چرا که بلایی که معاون اول ها سر کشور می آورند خود روسای جمهور هم نمی آورند.

وی ادامه داد: به این دلیل که روسای جمهور سرشان شلوغ است و معاون اول ها به کسی در مجلس و قوه قضاییه پاسخگو نیستند و دایره اختیاراتشان وسیع است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در واکنش به واردات بی رویه و بی موقع برنج آنهم در فصل برداشت شالیکاران، اظهار کرد: بحث های مختلف را در جلسات در طول یکسال پیگیری می کنیم اما مثلا در بحث برنج، دولت نخست برنج را وارد می کند بعد وزیر مربوطه را به مجلس می فرستد.

 

دولت ها رانتی هستند/ رسانه ها فشار وارد کنند

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت ها عموما رانتی هستند، خطاب به رسانه ها گفت: رسانه ها باید به موقع فشار وارد کنند تا دولت ها زمانی که نباید، محصول تولید داخل را نادیده نگیرند و همان محصول تولید داخل را وارد نکنند.

وی ادامه داد: نقش رسانه ها از نمایندگان بیشتر است؛ اگر چه نمایندگان این موضوع را بارها پیگیری و وزیر جهاد کشاورزی را به استان مازندران دعوت کردند. علاوه براین، با آقای مخبر جلسه برگزار و در آن نشست از واردات بی رویه برنج آن هم در فصل برداشت انتقاد کردیم.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی از جمله دستاوردهای سفر وزیر جهاد کشاورزی به مازندران را لاینینگ مسیرهای آب روان آب های استان مازندران بر مزارع و لایروبی آب بندان ها عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه