English

رئیس ستاد انتخابات کشور:

قانون جدید انتخابات، فرصت برابر برای نامزدها فراهم می‌کند

رئیس ستاد انتخابات کشور، یکی از نکات مثبت قانون جدید انتخابات مجلس را ایجاد فرصت برابر برای نامزدها جهت استفاده از امکانات عمومی برشمرد و برای تحقق اصل عدالت تبلیغاتی در انتخابات پیش رو ابراز امیدواری کرد.

قانون جدید انتخابات، فرصت برابر برای نامزدها  فراهم می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج، محمدرضا غلامرضا رئیس ستاد انتخابات کشور در وبینار معاونان سیاسی، اجتماعی و امنیتی و رؤسای ستادهای انتخابات استانداری‌های سراسر کشور، گفت: قانون جدید انتخابات، فرصت برابر برای نامزدها در استفاده از امکانات عمومی فراهم می‌کند.

وی در این نشست که روز سه شنبه با هدف ایجاد هماهنگی ستادی برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، با تأکید بر عنصر جهاد تبیین، از همه دست‌اندرکاران اجرایی خواست پرچم انتخابات را برافراشته نگاه دارند.

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) رمز پیروزی و تدوام نهضت سیدالشهدا را تبیین و روایتگری حضرت زینب سلام‌الله علیها بر شمرد و بر همین اساس تاکید کرد که شرط بنیادی برای رفع  توطئه‌های بدخواهان نظام در جنگ ترکیبی موجود، مبتنی بر فرمایشات مقام معظم رهبری عرصه تبیین و روایتگری است.

غلامرضا افزود: از روز یکشنبه، 15 مرداد شروع انتخابات با دستور وزیر کشور آغاز خواهد شد و از روز دوشنبه 16 مرداد لغایت 22 مرداد، پیش‌ثبت‌نام متقاضیان از طریق پنجرۀ واحد وزارت کشور به آدرس keshvar.moi.ir انجام خواهد شد.

وی همچنین از رؤسای ستادهای انتخابات استانداری‌ها خواست که به صورت جدی از ظرفیت استان برای اطلاع‌رسانی عمومی در رابطه با این مرحله مهم از انتخابات استفاده کنند.

رئیس ستاد انتخابات کشور با تأکید بر اینکه مأموریت اصلی، برگزاری انتخابات مبتنی بر اصول قانونمداری، میانداری، بی‌طرفانه و عدالت انتخاباتی است، یکی از نکات مثبت قانون جدید انتخابات مجلس را ایجاد فرصت برابر برای نامزدها جهت استفاده از امکانات عمومی برشمرد و برای تحقق اصل عدالت تبلیغاتی در انتخابات پیش رو ابراز امیدواری کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه