English

وزیر کار در صحن مجلس:

رشد خالص تاپیکو و شرکت شستا صعودی است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به نماینده مجلس گفت: رشد ۱۹ درصدی سود شرکت تاپیکو و ۲۶ درصدی سود شرکت شستا حاکی از روند صعودی رشد شرکت شستا و تاپیکو است.

رشد خالص تاپیکو و شرکت شستا صعودی است

به گزارش خبرگزاری موج، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و در پاسخ به سوال سید مجتبی محفوظی نماینده آبادان پیرامون علت بی‌برنامگی در شرکت شستا و تاپیکو بیان کرد: شرکت سرمایه‌ گذاری تامین اجتماعی به عنوان هلدینگ چند رشته‌ای با سرمایه‌ گذاری در حوزه‌های مختلف در حال فعالیت بوده و جایگاه شستا در اقتصاد ملی یک درصد و دارای سهم هفت درصدی از بازار سهام کشور است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: رشد ۱۹ درصدی سود شرکت تاپیکو و ۲۶ درصدی سود شرکت شستا حاکی از روند صعودی رشد شرکت شستا و تاپیکو است.

وی ادامه داد: راهبرد حرکت از بنگاهداری به سمت سرمایه‌داری راهبرد صیانت از ثروت ذینفعان با بعد سرمایه‌ گذاری و رشد اقتصادی، راهبرد بهره‌مندی از فرصت‌های بهینه بین‌المللی، راهبرد نوآوری، چابک سازی و مولد سازی دارایی‌ها، راهبرد شفافیت و مبارزه با فساد و راهبرد توانمند سازی نیروی انسانی مبتنی بر تعهد و تخصص و راهبرد مدیریت یکپارچه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه