English

فرمانده نیروی دریایی ارتش خبر داد:

راه اندازی مدرسه قرآنی نیروی دریایی ارتش به زودی در بوشهر

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: مدرسه قرآنی نیروی دریایی ارتش به زودی در بوشهر راه اندازی می شود.

راه اندازی مدرسه قرآنی نیروی دریایی ارتش به زودی در بوشهر

به گزارش خبرگزاری موج، امیر دریادار شهرام ایرانی در اختتامیه جشنواره سراسری سرود نیروی دریایی ارتش اظهار کرد: سرود نفوذ عمیقی بر ذهن‌ها دارد و برای ساخت سرود و محتوا باید مطالعه و تفکر باشد.

وی با اشاره به دور افتخاری ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش و حضور در ۵ کشور گفت: ایمان و اعتماد به توان نیروها مهمترین پیام این اقدام بود که تعجب همگان را برانگیخت و دورهای افتخار بعدی را خلق خواهد کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین با اشاره به اهمیت کار نیروهای ارتش در اقیانوس‌ها تصریح کرد: برای خانواده‌های کارکنان نیروی دریایی به ویژه فرزندان و همسرانشان برنامه‌های متنوعی در حوزه فرهنگی و هنری و همچنین استفاده از مجموعه‌های زیارتی و سیاحتی برنامه ریزی شده است.

امیر دریادار ایرانی برگزاری جشنواره‌های سرود، تئاتر، مسابقات قرآن و نهج البلاغه را ازجمله برنامه‌های فرهنگی برای خانواده‌ها عنوان و اضافه کرد: نخستین مدرسه قرآنی نیروی دریایی ارتش در بندرعباس راه اندازی شده و به زودی در بوشهر هم افتتاح می‌شود و در تمام پایگاه‌های این نیرو این گونه مدارس راه اندازی خواهد شد.

وی همچنین، از رونمایی شبیه سازهای پیشرفته آموزش پرواز برای تربیت نیروها که به همت و دانش متخصصان ایرانی ساخته شده در آینده نزدیک خبر داد.

امیر دریادار دوم گودرز بهرامی فرمانده مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی منجیل هم گفت: در هفتمین جشنواره سراسری سرود نیروی دریایی ارتش که در ۲ روز برگزار شد، ۲۸۰ نفر از کارکنان و خانواده‌های آن‌ها حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه