English

استاندار تهران تأکید کرد؛

صرفه جویی ۲۰ درصدی تهرانی‌ها در مصرف آب ضرورت دارد

استاندار تهران در بازدیدی که از سد امیرکبیر انجام داد بر ضرورت صرفه جویی ۱۵ تا ۲۰ درصدی آب توسط شهروندان تهرانی تاکید کرد.

صرفه جویی ۲۰ درصدی تهرانی‌ها در مصرف آب ضرورت دارد

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا فخاری استاندار تهران ، خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، پارسا مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران و جمعی از مدیران استانی به منظور بررسی آخرین وضعیت  سد امیرکبیر بعد از سیلاب ماه گذشته، ریزش کوه و رانش زمین در محل سد و نیروگاه امیرکبیر حاضر شدند.

فخاری استاندار تهران در این بازدید گفت: این سد یکی از سدهای قدیمی است که آب شرب تهران و شهروندان کرج را تأمین می‌کند که متأسفانه بر اثر سیلاب خردادماه سال جاری مسیر رودخانه دچار انحراف شد و برای مدت کوتاهی تأمین آب شرب با مشکلاتی مواجه شد.

وی افزود: با تلاش جهادی و شبانه روزی وزارت نیرو، شرکت آب منطقه‌ای تهران و سایر ارگان‌ها، خوشبختانه چالش پیش آمده به سرعت مرتفع و آب در مدار تصفیه خانه قرار گرفت.

استاندار تهران ضمن تقدیر از اقدامات تلاشگران در رفع این حادثه تاکید کرد: تأمین آب شهروندان همواره با دشواری هایی همراه می باشد به همین منظور رعایت الگوی بهینه مصرف از سوی شهروندان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فخاری در مورد میزان ذخایر آب سد امیرکبیر افزود: میزان آب سد از سطح قابل اطمینان پایین‌تر است و توصیه ما به مردم این است که همواره صرفه جویی ۱۵ تا ۲۰ درصدی و مصرف بهینه آب را رعایت کنند تا با توجه به در پیش بودن روزهای گرم دچار مشکل نشویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه