English

معاون حقوقی رئیس جمهوری در گفتگو با خبرگزاری موج:

لایحه حمایت از تحریم شدگان شامل حمایت داخلی و خارجی است

محمد دهقان گفت: در رویکرد مقابله با تحریم ها نه تنها به صورت بین المللی و در دعاوی پیگیری می شود، بلکه در داخل کشور هم مورد حمایت قرار می گیرند.

لایحه حمایت از تحریم شدگان شامل حمایت داخلی و خارجی است

معاون حقوقی رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج با اشاره به اینکه در حال حاضر لایحه حمایت از تحریم شدگان تدوین شده و این مساله تنها مشمول ایرانی های تحریم شده نیست، گفت: بلکه افراد خارجی هم که به دلیل همکاری با ایران مشمول تحریم شده اند مورد حمایت قرار می گیرند.

محمد دهقان با بیان اینکه لایحه حمایت از تحریم شدگان جامع است، افزود: در رویکرد مقابله با تحریم ها نه تنها به صورت بین المللی و در دعاوی پیگیری می شود، بلکه در داخل کشور هم مورد حمایت قرار می گیرند برای نمونه قبلا برخی از همین تحریم شدگان با محدودیت هایی در داخل مواجه می شدند، برای نمونه بانک ها حساب آنها را می بستند، زیرا می گفتند مورد تحریم قرار می گیرند و الان دیگر اینگونه نیست.

او با تاکید بر اینکه در این لایحه کسانی که علیه ایران تحریم می کنند تحریم می شوند، اظهار کرد: به طور کلی خسارت هایی که تحریم ها به ایران وارد شده تقویم و تبدیل به مبلغ شده و در محاکم بین المللی پیگیری می شود. امیدواریم در پرونده آی سی جی بر مبنای عدالت عمل شود و آمریکا محکوم شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه