English

رئیس مجلس:

وضعیت آب زابل را بررسی خواهیم کرد

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی مبنی بر لزوم توجه به وضعیت آب سیستان و بلوچستان گفت: در یکی از جلسات مجلس مساله مربوط به رسیدگی به آب زابل را در دستور خواهیم گذاشت.

وضعیت آب زابل را بررسی خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری موج، حبیب الله دهمرده در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: لازم است همسان سازی حقوق بازنشستگان و عملیاتی شدن دستورات رئیس مجلس و رئیس جمهور در خصوص مشکلات استان سیستان و بلوچستان پیگیری شود چون متاسفانه وزرا اراده ای برای اجرایی و عملیاتی کردن دستورات رئیس جمهور و رئیس مجلس ندارند.

نماینده زابل با تاکید بر لزوم اجرای مصوبات گفت: متاسفانه در زمینه آب و مسائل مختلف برای سیستان اقداماتی صورت نگرفته و مردم در حال کوچ کردن هستند؛ روسای مجلس و جمهور دستور می دهند اما وزرا اجرا نمی کنند.

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: بحث مربوط به آب از مشکلات جدی کشور و منطقه است. ما تمام تلاش خود را انجام داده و دولت نیز پیگیری های لازم را می‌کند؛ در یکی از جلسات مجلس براساس ماده ۱۰۷ آئین نامه داخلی مساله مربوط به رسیدگی به آب زابل را در دستور خواهیم گذاشت.

 

بیشتر بخوانید:

مهم‌ترین دغدغه مردم امروز مسکن است

چهره جبهه مقاومت به زودی قوی‌تر از گذشته می‌شود

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه