English

فرمانده مرزبانی فراجا خبر داد:

کشف ۳۸۰۰ قبضه سلاح در مرزهای آذربایجان غربی

فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به تلاش دشمن برای ناامن‌سازی ایران گفت: اخیرا ۳۸۰۰ قبضه سلاح در مرزهای آذربایجان غربی کشف شده است.

کشف ۳۸۰۰ قبضه سلاح در مرزهای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری موج، سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: تمام تلاش دشمنان بر ایجاد ناامنی مرزی و دور کردن مردم از مسیر ایمانی و انقلابی است.

وی افزود: نیروهای مسلح ما اجازه هرگونه توطئه را از دشمن گرفته‌اند و در مسیر حفظ امنیت با تمام توان پای کار هستند.

فرمانده مرزبانی فراجا، تاکید کرد: هرچند دشمنان با هر بهانه‌ای سراغ تجهیز گروهک‌ها و معاندان هستند، اما امروز توان دفاعی و نظامی نیروهای مسح جمهوری اسلامی برای تمام دنیا آشکار شده است.

وی ادامه داد: مبارزه مقتدرانه نیروهای مسلح کشور به ویژه مرزبانان غیور با ناامنی و پدیده قاچاق بدون هیچ تعللی ادامه دارد و کشفیات روزانه در مرزها گویای این امر است.

سردار گودرزی، بیان داشت: تنها در یک مورد از کشفیات در مرزهای آذربایجان‌غربی شاهد ضبط 3 هزار و 800 قبضه سلاح جنگی بودیم که این گویای تلاش دشمن برای ناامن کردن کشور است.

وی با تاکید بر اینکه جایگاه امروز نظام اسلامی مرهون رشادت شهداست، گفت: شهدا و ایثارگران در مسیر رهبر انقلاب حرکت کردند و همین موجب نام‌آوری این عزیزان است.

فرمانده مرزبانی فراجا، امنیت پایدار را زیربنای توسعه اقتصادی و سایر مقوله‌های پیشرفت کشور دانست و خاطرنشان کرد: در این مسیر بدون هیچ تعلل و کوتاهی قدم برمی‌داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه