English

در گفتگوی وزرای خارجه دو کشور؛

مسیر روابط ایران و قطر در مسیر توسعه قرار دارد

وزیر امور خارجه ایران با قدردانی از نقش مثبت و تلاش های سازنده دولت قطر در مناسبات دوجانبه درخصوص آخرین تحولات دوجانبه با همتای قطری خود به رایزنی پرداخت.

مسیر روابط ایران و قطر در مسیر توسعه قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج، وزیر امور خارجه ایران، روابط تهران و دوحه را دوستانه و نزدیک دانست و بر گسترش بیش از پیش مناسبات دوجانبه تاکید کرد. 

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر روز یکشنبه تلفنی گفتگو کردند و درباره موضوعات مورد علاقه فیمابین به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وزیر امور خارجه کشورمان به روابط دوستانه و نزدیک جمهوری اسلامی ایران و دولت قطر اشاره و بر گسترش بیش از پیش مناسبات دوجانبه تاکید کرد.

امیرعبداللهیان با قدردانی از نقش مثبت و تلاش های سازنده دولت قطر در مناسبات دوجانبه، منطقه ای و بین المللی، درخصوص آخرین تحولات دوجانبه و منطقه ای با همتای قطری خود به رایزنی پرداخت.

شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر نیز ضمن ابراز خرسندی از روابط دوستانه ایران و دولت قطر، از تلاشهای فیمابین و پیشرفت مناسبات تمجید و بر تداوم رایزنی های نزدیک طرفین تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه