English

وزیر آموزش و پرورش:

معلمان اصلی‌ترین سرمایه اجتماعی کشور هستند/ مسائل آموزش و پرورش امروز جزو موضوعات ملی است

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: مسائل آموزش و پرورش امروز جزو موضوعات ملی است و باید با رویکرد جهادی و کار هماهنگ و همه جانبه توسط همه دستگاه‌ها آنها را حل کنیم.

معلمان اصلی‌ترین سرمایه اجتماعی کشور هستند/ مسائل آموزش و پرورش امروز جزو موضوعات ملی است

به گزارش خبرگزاری موج، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیئت دولت، ضمن تبریک میلاد باسعادت امام رضا، گفت: از رئیس جمهور و نمایندگان مجلس برای اعتمادشان تشکر می‌کنم. موضوع آموزش و پرورش موضوع مهمی است و اگر جامعه مؤمن و با نشاط و ایران عزیز و قوی می‌خواهیم، باید به این حوزه توجه کنیم.

وی بیان کرد: مسائل آموزش و پرورش امروز جزو موضوعات ملی است و باید با رویکرد جهادی و کار هماهنگ و همه جانبه توسط همه دستگاه‌ها آنها را حل کنیم. به تعبیر رهبر معظم انقلاب عبور از گردنه‌های پیشرفت و دشوار بدون کمک حوزه آموزش و پرورش ممکن نیست.

صحرایی تاکید کرد: معلمان به عنوان معماران آینده ایران اصلی‌ترین سرمایه اجتماعی کشور هستند و من خود را نماینده رئیس جمهور در جمع معلمان می‌دانم. امید است با کمک آنها شأن معلمان را بالاتر خواهیم برد.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: از امروز که در این جایگاه در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستم، علاوه بر مسائل جاری، موضوع هویت اسلامی - ایرانی را اصلی ترین وظیفه خود می‌دانم.

صحرایی عنوان کرد: بحث انقلاب و رسیدن به اهداف انقلاب مسیرش آموزش و پرورش و معلمان هستند و معلمان هستند که این کشور را به اهداف خود خواهند رساند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه