English

در آستانه تصویب بودجه ۱۴۰۲،

نشست فراکسیون انقلاب با فرمانده جدید نیروی انتظامی برگزار می‌شود

نایب رئیس فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی از نشست امروز این فراکسیون با فرمانده نیروی انتظامی و بررسی چالش ها و مطالبات نیروی انتظامی در آستانه تصویب بودجه ۱۴۰۲ خبر داد.

نشست فراکسیون انقلاب با فرمانده جدید نیروی انتظامی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، محسن پیرهادی ضمن تشریح جلسه امروز فراکسیون انقلاب مجلس، بیان کرد:  نشست امروز فراکسیون با حضور فرمانده جدید نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و تعدادی از معاونان وی برگزار شد.با توجه به آغاز کار فرماندهی جدید در فراجا و لزوم بررسی نیاز ها و مطالبات این نیرو و انتظارات از آن در فصل بودجه، سردار رادان در جلسه فراکسیون حضور پیدا کردند. در این  جلسه ابتدا نمایندگان به بیان مسائل و مطالبات ملی و منطقه ای  پرداختند و در ادامه فرمانده فراجا پاسخ هایی را مطرح کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: فرمانده فراجا تحلیل مختصری از شرایط عمومی کشور مرتبط با حوزه فعالیت خود ارائه کرد و سپس به  موضوع مطالبات اعتباری و مشکلات پرسنل نیروی انتظامی، هوشمند سازی پلیس کشور، آموزش و تجهیز نیروی انسانی، توانمند‍‌سازی مهارتی و عقیدتی پرسنل، توسعه زیرساخت های معیشتی و برنامه های امنیتی و فرهنگی پلیس در مواجهه با آسیب های اجتماعی و جرائم پرداخت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان در این نشست ضمن پیگیری مطالبات اجتماعی و انتظامی بر بالابردن سطح کمی و کیفی خدمت به مردم را تاکید و آمادگی خود را برای همکاری و تامین بیشتر نیازها تا حد مقدورات بودجه را به مجموعه فراجا اعلام کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه