English

مخبر:

امنیت و استقلال ایران مدیون فداکاری شهداست

معاون اول رئیس جمهور در نخستین روز از سال نو میلادی و ایام ولادت حضرت مسیح (ع) با خانواده معظم شهید روبرت لازار دیدار و در فضایی صمیمانه با آنها گفتگو کرد.

امنیت و استقلال ایران مدیون فداکاری شهداست

به گزارش خبرگزاری موج، محمد مخبر شامگاه یکشنبه با حضور در منزل مادر شهید روبرت لازار با اشاره به ایثار و فداکاری شهدا، تصریح کرد: امنیت و استقلال ایران مدیون فداکاری شهداست و ما باید قدردان از خودگذشتگی آنها باشیم و تلاش کنیم تا در مسیری که آنها پیموده اند حرکت کنیم.
معاون اول رییس جمهور افزود: خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیز با صبر و فداکاری حق بزرگی بر گردن کشور دارند و دیدار و خدمت به آنها افتخاری بزرگ برای همه مسئولان کشور است.
دکتر مخبر میلاد حضرت مسیح (ع) و سال نو میلادی را به خانواده این شهید والامقام تبریک گفت و برای مادر شهید و بازماندگان آرزوی توفیق و سلامتی کرد.
در این دیدار خانواده معظم شهید لازار نیز در سخنانی به شرح خاطرات و بیان ویژگی‌های اخلاقی این شهید گرانقدر پرداختند و برای رهبر معظم انقلاب، مسئولین و همه ایرانیان در این ایام آرزوی موفقیت کردند. گفتنی است شهید روبرت لازار در سن ۲۲ سالگی در تاریخ ۳۱ تیر ۱۳۶۷ در میمک به شهادت رسیده و پیکر مطهر وی در آرمستان آشوریان تهران آرمیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه