English

رییس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر قزوین:

اگر امروز مسؤلین کاری از دستشان بر بیاید و انجام ندهند در مقابل شهدا پاسخگو هستند

رییس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر قزوین گفت:ما باید بدانیم که عائله شهر از مدیران چه می خواهد ،بدانیم که چه کاری را در حوزه جوانان انجام نداده ایم واگر امروز مسؤلین کاری از دستشان بر بیاید و انجام ندهند در مقابل شهدا پاسخگو و مسؤل هستند.

اگر امروز مسؤلین کاری از دستشان بر بیاید و انجام ندهند در مقابل شهدا پاسخگو هستند

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، فاطمه اشدری، رییس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین در نشست با مدیر کل تبلیغات اسلامی وهیاتهای مذهبی استان قزوین بابیان این مطلب اظهارکرد: در خانه ای که مادری همچون فاطمه (س) و پدری همچون حضرت علی (ع)  هستند، فرزندانی همچون حسن( ع) وحسین(ع)  زینب (س) و ام کلثوم (س) تربیت می شوند لذا فرزندان ما آنی خواهند شد که ما (پدر و مادر) هستیم ، نه آنی که ما ( پدر و مادر ) می خواهیم .

وی خواستار ورود جدی در حوزه جهاد تبیین در این حوزه شد و گفت:ما باید بدانیم که عائله شهر از مدیران چه می خواهد ،بدانیم که چه کاری را در حوزه جوانان انجام نداده ایم و کم کاری در چه حوزه هایی وجود داشته است؟ بازنگری ، جبران و اصلاح کنیم. 

به گفته اشدری اگر امروز مسؤلین کاری از دستشان بر بیاید و انجام ندهند در مقابل شهدا پاسخگو و مسؤل هستند.

وی تصریح کرد: ما امروز باید خودمان را همانند حاج قاسم سلیمانی بسازیم و تربیت کنیم و مثل ایشان وجود خود را به صبوری ،اخلاق نیکو،گذشت و به صفات الهی و خلیفة الله بودن زینت دهیم  تا با میل و رغبت الگو پذیری صورت گیرد .

اشدری با بیان اینکه باید علاوه بر جوانان و نوجوانان الگوسازی شخصیت حاج قاسم برای بزرگترها علی الخصوص مدیران نیز تبیین شود گفت: دراین حوزه باید قدری نیز به بزرگترها پرداخته شودچرا که اگر نوجوانان و جوانان اعتماد و آرامش را از بزرگترها دریافت کنند و الگوهای رفتاری همچون حاج قاسم را از آنان ببینند قطعا حاج قاسمی خواهند شد. هر چند که حاج قاسم به تنهایی یک مکتب تفکر ساز بود و بایستی مکتب تفکر ساز شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی در تربیت تمامی اقشار جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان نهادینه و ترویج فرهنگ شود .

وی تصریح کرد: اعضای شورا در  کمیسیونهای مرتبط همراه مجموعه تبلیغات اسلامی و هیاتهای مذهبی هستند و لازم است تا به جهت تعاملات بیشتر و هم افزایی، برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت سازمان تبلیغات به شورا ارایه گردد .

رییس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین خاطر نشان کرد: داشتن برنامه و فکر خوب و جلسات مشترک هم اندیشی به تولید آثار ماندگار کمک خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه