English

فرمانده نیروی دریایی سپاه:

حرکت تهدیدآمیز دشمنان را از مبدأ آن تهدید نابود می‌کنیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: برای برقراری ثبات امنیت در جغرافیای خلیج فارس و تنگه هرمز با هیچ کس تسامح نمی کنیم.

حرکت تهدیدآمیز دشمنان را از مبدأ آن تهدید نابود می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری در جمع برخی مسؤولین و فرماندهان مناطق و پایگاه‌های مستقل نیرو دریایی سپاه  با تبریک سالروز میلاد با سعادت امام زمان حضرت بقیة الله الأعظم (عج) و شکر توفیق پاسداری ، اظهار کرد:  رزمنده جهادی و انقلابی در هر زمان و مکان موظف است  و تکلیف دارد تا آخرین نفس برای دفاع همه جانبه از منافع و منابع نظام مقدس جمهوری اسلامی مجاهدت نماید. همیشه با هوشیاری و بیداری کامل، تحرکات دشمنش را رصد کند. دفاع ما یک دفاع هجومی است و برای دفاع،  اگر حرکت  تهدیدآمیزی از دشمنان انقلاب سربزند ،مبدأ آن تهدید را نابود می‌کنیم.

وی با بیان این‌که «دشمنان  همیشه به دنبال فتنه انگیزی  و ضربه زدن  هستند» خاطرنشان کرد: ما بدون این‌که گرفتار غرور و غفلت شویم، باید همواره آمادگی و توان  رزمی خود را بالا ببریم تا از حریم حرم جمهوری اسلامی با صلابت حفاظت و صیانت کنیم. ما با امام و شهدا پیمان بسته‌ایم  تا آخرین نفس پای علم اسلام و دین خدا می مانیم و در کنار  ملت عزیزمان در مسیر گام دوم انقلاب مصمم تر از همیشه  برای تحقق تمدن نوین اسلامی و آماده سازی برای  طلوع خورشید ولایت عظمی  حضرت بقیة الله(ارواحنا فداه) در مسیر ولایت بمانیم .

وی تاکید کرد: همه رزمندگان و فرماندهان در نیروی دریایی سپاه از  ستاد فرماندهی گرفته تا آخرین رده عملیاتی، صحنه رویارویی را خوب ارزیابی کنند ،  با چشمان بیدار تحرکات دشمن را رصد  و لحظه ای از عداوت دشمن غافل نشوند. بحمدلله با توکل بر خدا بعد از هشتمین مرحله الحاق تجهیزات تخصصی زیرسطحی، شناورهای تندرو و تجهیزات پهپادی سطح اشراف هوشمند بر خلیج فارس ، تنگه هرمز و شمال اقیانوس هند ارتقا و ارتفاع پیدا کرده و دشمن غدار لحظه ای خواب راحت  نخواهد داشت .

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تأکید بر حفظ امنیت پایدار  در پهنای خلیج فارس و تنگه هرمز  یادآور شد: همیشه اعلام کردیم تأمین امنیت خلیج فارس بر عهده کشورهای منطقه است و بیگانگان باید زودتر این منطقه را ترک کنند ، وجود وحدت بین  کشورهای اسلامی منطقه ، نشان دهنده ثبات امنیت پایدار است که خط قرمز ما است و  برای برقراری ثبات امنیت در جغرافیای خلیج فارس و تنگه هرمز با هیچ کس تسامح نمی‌کنیم و اگر کسی بخواهد نقشه شومی یا فتنه ای برای خدشه به امنیت کشورمان  طراحی کند تار و پود آن نقشه شوم را از هم گسسته و متلاشی می کنیم .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه