English

شمخانی:

هیچ چیز نفرت انگیزتر از جنگ نیست/غرب مسئول مستقیم جنگ‌ها و بحران‌هاست

دبیر شورای عالی امنیت ملی در توئیتی نوشت: وقتی غرب با روش‌های مختلف به دنبال ضربه به امنیت ملی کشورهاست، عملا مسئول مستقیم جنگ‌ها و بحران‌هایی است که با هدف ایستادگی در برابر راهبرد غرب شکل می‌گیرد.

هیچ چیز نفرت انگیزتر از جنگ نیست/غرب مسئول مستقیم جنگ‌ها و بحران‌هاست

به گزارش خبرگزاری موج، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در دومین روز درگیری‌ها در اوکراین و بحران در این کشور در توئیتی نوشت: هیچ چیز نفرت انگیزتر از جنگ نیست، اما وقتی غرب با روش‌های مختلف به دنبال ضربه به امنیت ملی کشورهاست، عملا مسئول مستقیم جنگ‌ها و بحران‌هایی است که با هدف ایستادگی در برابر راهبرد غرب شکل می‌گیرد.

توئیت شمخانی

دبیر شورای عالی امنیت ملی عصر دیروز (پنجشنبه) در توئیتی دیگر نوشته بود: ‌سقوط بازارهای مالی و افزایش قابل توجه قیمت انرژی به دلیل ایجاد بحران در شرقی‌ترین بخش از جغرافیای اروپا، نشان داد که بی‌ثباتی و ناامنی در همه اشکال آن در نیم کره شرقی جهان، آسیب‌های جدی را متوجه منافع غرب خواهد کرد. بحران ⁧‫اوکراین‬⁩ می‌تواند عبرتی پندآموز باشد.

توئیت شمخانی

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز دیروز (پنجشنبه) در پی تحولات اخیر در اوکراین در توئیتی نوشت: بحران اوکراین ریشه در اقدامات تحریک آمیز ناتو دارد. ما توسل به جنگ را راه‌حل نمی‌دانیم. برقراری آتش بس و تمرکز بر راه‌حل سیاسی و دموکراتیک یک ضرورت است.

توئیت امیر عبدالهیان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه