English

احمد حسین فلاحی در گفتگو با خبرگزاری موج؛

آخرین جزئیات از نهایی شدن لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس/تلاش مجلس برای رفع ایرادات شورای نگهبان

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، ترفیع جایگاه معلمان و تامین و معیشت این قشر را دو هدف اصلی لایحه رتبه بندی دانست.

آخرین جزئیات از نهایی شدن لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس/تلاش مجلس برای رفع ایرادات شورای نگهبان

احمد حسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به آخرین وضعیت لایحه رتبه‌بندی معلمان، گفت: لایحه رتبه‌بندی معلمان حدود یک ماه گذشته در مجلس به تصویب رسید تا بخش عمده‌ای از دغدغه‌های این قشر برداشته شود اما اخیرا شورای نگهبان به آن ایراداتی وارد کرد و لایحه مذکور را مجدد به مجلس فرستاد تا این ایرادات رفع شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اصل هفتاد و پنج قانون اساسی که به بار مالی لایحه اشاره دارد یکی از ایرداتی است که شورای نگهبان به لایحه رتبه‌بندی معلمان گرفت که مجلس در تلاش است با کمک دولت این ایرادات را برطرف کند.

وی ادامه داد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، اصلاحاتی را در لایحه رتبه‌بندی معلمان انجام داد که شورای نگهبان، به آن ایراد اصل هفتاد و پنجی وارد کرد حال اگر رئیس کمیسیون بتواند نظر دولت را در خصوص این اصلاحات و تامین بار مالی جلب کند، مشکلی ایجاد نخواهد شد در غیر این صورت اصلاحات کمیسیون حذف و لایحه اصلی دولت به تصویب خواهد رسید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، ادامه داد: دولت قبل برای لایحه رتبه بندی معلمان ٥٢٠٠ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفت که کافی نبود، لذا باید از همان ردیف بودجه‌ای به اعتبارات لایحه اضافه شده و منابع جدید از سوی دولت دیده شود.

فلاحی، ترفیع جایگاه معلمان و تامین و معیشت این قشر را دو هدف اصلی لایحه رتبه بندی دانست و گفت: باید تلاش کرد جایگاه معلم به عنوان کسی که تربیت جامعه را بر عهده دارد با کارمند متفاوت باشد و در این راه، معلمان باید بتوانند با آرامش فکری به ارائه خدمت بپردازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    ما معلمان این عید امسال را تحریم میکنیم
    چرا اینقدر شما قدرت دارید زور دارید به ما زور میگید
    مطالبات ما بعد از چهارده سال باید همین امسال تمام سود همسان سازی حق ماست حق همه معلمان

    و رتبه بندی هم حق نیروی‌های که تلاش میکنن

  • ناشناس

    حق همه کارگران و کارمندان هست همسان سازی شوند و طبق یک نظام هماهنگ حقوق بگیرند کارگران همه ارگانها در ایران اسلامی باید مثل هم حقوق داشته باشند کارمندان هم همینطور

    رتبه بندی هم حق همه کسانی است که بیشترین زحمت تا الان انجام دادند

  • ناشناس

    همه کارگران باید نظام هماهنگ حقوق بگیرند نهدبیشتر نه کمتر

    .همه کارمندان باید نظام هماهنگ حقوق بگیرندنه بیشتر نه کمتر

    رتبه بندی هم فقط شامل افرادی شود که در بیست سال اول خدمت بیشتر از هم شغلی ها خود زحمت کشیدند
    حتی مسولان هم نباید حقوق بیشتر بگیرن. چون امتیازات فراوان دارند خانه سازمانی ماشین دولتی

  • ناشناس

    بنام خدا
    جناب وزیر محترم آموزش و پرورش کشور آقای نوری
    با سلام احتراما ما والدین دانش آموزان محصل در تعدادی از مدارس دولتی سطح شهر های استان آذربایجان شرقی نسبت به استقرار دکل های آنتن مخابراتی تلفن همراه در داخل محوطه مدارس دولتی شدیدا معترض هستیم چند بار نیز در طی سنوات اخیر به مسئولین آموز ش و پرورش گفته ایم ولی متاسفانه اقدامی به عمل نیاورده اند. آقا ی وزیر این تشعشات بر روی سیستم ایمنی فرزنان دانش آموز نوجوان ما و نیز بر روحیات و حتی اعصاب آنان نیز تاثیر می کذارد . چطور یک دانش آموز در آن مدارس مستقیما چندین ساعت زیر تشعشات بسیار قوی آنتن دکل مخابرات تلفن همراه بنشیند و سالم بماند؟ اخیرا به دلیل کرونا شاید کمی تعطیلی برکزار شده ولی این مشکل وحشتناک تشعشات را حل نمی کند! جالب تر این که گویا اداره کل آموزش و پرورش حق اجاره ماهیانه استقرار دکل آنتن مخابرات تلفن همراه را که ماهیانه گویا شش 6 میلیون تومان هست برای خودش منظور کرده و حتی ریالی نیز به مدارسی که دکل در حیاط آنها مستقر شده پرداخت نمی کند.!! آقایان عزیز مسئول لا اقل به خاطر این تشعشات که همه بچه ها را و حتی نیروهای فرهنگی خودتان را آلوده و بیمار و ضعیف می کند لا اقل از همان ماهیانه شش میلیون تومان پول ماهیانه اجاره دکل که مخابرات به آموزش و پرورش استان می دهد برای اون بچه ها و معلماتون روزانه شیر پاستوریزه توزیع کنید .یا بیایید و این دکل های آنتن مخابراتی را از حیاط مدارس دولتی بردارید و به محل دیگری جابجا کنید /از شما و شخص آقای رییس جمهور عزیزمان جناب آقای رییسی تقاضای فوری داریم رسیدگی و حمایت جدی و سریع در این جهت محبت نمایید.
    خدایا چنان کن سرانچام کار تو خوشنود باشی و ما ر ستگار
    با تشکر ویژه از طرف والدین دانش آموزان مدارس دولتی شهرهای استان آذربایجان شرقی
    رونوشت:
    حضور مقام معظم رهبر ی عزیزمان جهت محبت و دستور بررسی و کمک فوری برای رفع این خطر
    حضور رییس جمهور عزیز جناب حاج آقا رییسی جهت محبت و دستور بررسی و کمک فوری برای رفع این خطر
    حضور وزیر محترم ارتباطات جهت محبت و دستور بررسی و کمک فوری برای رفع این خطر
    حضور نمایندگان محترم مجلس جهت محبت و دستور بررسی و کمک فوری برای رفع این خطر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه