English

حسین نوش آبادی در گفتگو با خبرگزاری موج:

ایران سیاست توسعه همکاری با همسایگان را در اولویت قرار داده است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر این نکته تاکید کرد که ایران سیاست توسعه همکاری با همسایگان را در اولویت قرار داده است.

ایران سیاست توسعه همکاری با همسایگان را در اولویت قرار داده است

حسین نوش آبادی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به سفر رئیس جمهور به روسیه ، گفت: سفر رئیس جمهور به روسیه در این مقطع بسیار حائز اهمیت بود و با توجه به روابط استراتژیک و راهبردی بین ایران و روسیه در بخش‌های تجاری، اقتصادی و همکاری‌های منطقه‌ای و بین‌المللی، می‌تواند آثار خوبی به جای بگذارد.

نماینده مردم ورامین در مجلس، با تاکید بر اینکه ایران سیاست توسعه همکاری با همسایگان را در اولویت قرار داده است، تاکید کرد: کشور روسیه به عنوان عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد و عضو فعال پیمان شانگهای، نقش اثرگذاری در این سیاست خواهد داشت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، ادامه داد: ما در بخش همکاری‌های منطقه‌ای با روسیه به ویژه در بحث مبارزه با جریان تروریسم، تکفیری‌ها و داعش اقدامات خوبی برای کنترل و مدیریت در منطقه انجام دادیم، همچنین در مسایل مربوط به برجام نیز نقش روس‌ها تقریبا مثبت بوده است.

وی تاکید کرد: از سویی دیگر ما در ارتباط با همکاری‌های مربوط به حوزه هسته‌ای، از سالیان گذشته با روس‌ها ارتباط داشتیم و این روابط فنی و حقوقی با آنها در بخش‌های انرژی اتمی، به صورت مداوم بوده و اکنون نیز ادامه دارد.

نوش آبادی تصریح کرد: سفر رئیس جمهور به کشورهای مختلف از جمله روسیه می‌تواند منجر به توسعه روابط اقتصادی و تجاری شده و به رفع برخی موانع کمک کند و این مراودات تحول جدیدی را در ابعاد سیاسی و بین المللی ایجاد خواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: روابط دو جانبه خوبی بین ایران و روسیه وجود دارد و تاکنون همکاری‌های خوبی در حوزه‌های منطقه‌ای و جهانی داشتیم که این همکاری‌ها در پیشبرد برنامه‌های آینده کشور موثر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه