English

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس خبر داد؛

بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در کمیسیون آموزش

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از بررسی طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در نشست امروز کمیسیون آموزش مجلس خبر داد و گفت: رأی‌گیری برای انجام این تحقیق و تفحص به نشست آتی کمیسیون موکول شد.

بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در کمیسیون آموزش

به گزارش خبرگزاری موج ، « رضا حاجی پور » با تشریح نشست امروز کمیسیون آموزش ، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: دستور کار نخست نشست امروز مربوط به بررسی لایحه نحوه کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اعاده شده از شورای نگهبان بود که ایرادات شورای نگهبان نسبت به این لایحه در نشست امروز برطرف شد.

نماینده مردم آمل در مجلس یادآور شد: دستور بعدی کمیسیون بررسی تقاضای تحقیق و تفحص تعدادی از نمایندگان از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی از سال ۱۳۹۱ تاکنون بود که این دستور کار با حضور دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و نماینده متقاضیان طرح تحقیق و تفحص مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تأکید کرد: موارد و مسائل مورد نظر و محورهای تحقیق و تفحص در این نشست مطرح شد و رئیس دانشگاه آزاد نیز به ابهامات و سوالات مد نظر مطرح شده پاسخ داد. نهایتا رأی‌گیری برای تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد به نشست بعدی کمیسیون موکول شد.  

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه