English

امیر حیدری:

۱۱۸۴ شهید والامقام در دانشگاه افسری امام علی(ع) رشد یافتند

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در دامان اساتید دانشگاه افسری امام علی(ع) ۱۱۸۴شهید والامقام برای دفاع از اسلام، ناموس و ایران عزیز رشد یافتند و به فیض شهادت نائل آمدند.

۱۱۸۴ شهید والامقام در دانشگاه افسری امام علی(ع) رشد یافتند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این دیدار گفت: خداوند مقام شریف معلمی را برای حضرت محمد مصطفی(ص) که معلم و صراط مستقیم همه ما انسان‌ ها است، انتخاب کرد و بعد از ایشان ائمه(ع) این وظیفه خطیر را برعهده داشتند و در عصر حاضر نیز ولی فقیه زمان امام خامنه‌ای عزیز(مدظله‌العالی) این وظیفه مهم و صراط مستقیم را نسبت به عموم مسلمانان جهان بر عهده دارند.

امیر سرتیپ حیدری افزود: تعلیم و تعلّم هر دو عبادت است، چرا که کار انبیا و اوصیای الهی معلمی بوده است. در جامعه چه امتیازی بالاتر از این است که انسانی دست هم نوع خود را گرفته و از تاریکی‌ها و ظلمات نجات داده و به صراط مستقیم هدایت کند.

وی ضمن ارج نهادن به مقام معلم و جایگاه معلمی خاطر نشان کرد: در دامان اساتید این دانشگاه ۱۱۸۴شهید والامقام برای دفاع از اسلام، ناموس و ایران عزیز رشد یافتند و به فیض شهادت نائل آمدند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان با اشاره به جایگاه استاد شهید مطهری(ره) تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) به شهید مرتضی مطهری لقب شریف «معلم انقلاب» را اعطا فرمودند و این مهم نشان دهنده عظمت والای این شهید عزیز است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه