English

سنگدوینی در گفتگو با خبرگزاری موج:

توضیحات نماینده مجلس پیرامون مشکلات کارکنان قراداد موقت وزارت نفت

عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی گفت: برای افزایش حقوق های کارکنان قرار داد موقت، طرح طبقه بندی مشاغل نیز اجرا می شود و بحث تبدیل وضعیت و متناسب سازی حقوق های کارکنان قرارداد موقت شرکت نفت مطرح است.

توضیحات نماینده مجلس پیرامون مشکلات کارکنان قراداد موقت وزارت نفت

رمضانعلی سنگدوینی عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به وضعیت نیروهای قراداد موقت وزارت نفت، اظهار داشت: بحث تبدیل وضعیت و متناسب سازی حقوق های کارکنان قرارداد موقت شرکت نفت مطرح است.

وی ادامه داد: برخی از این افراد در مناطق عملیاتی، دریایی و ... مشغول به فعالیت هستند و خواهان متناسب سازی حقوق های شان هستند.

عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی گفت: به همراه اقای عباسی رییس کمیسیون انرژی جلساتی را با آقای دکتر مینو، معاون منابع انسانی وزیر نفت نماینده‌ وزیر در هسته مرکزی گزینش وزارت نفت برگزار کردیم و در اینباره مباحثی مطرح گردید.

سنگدوینی با اشاره به برگزاری آزمون وزارت نفت، ادامه داد: بر اساس نیاز وزارت نفت قرار بر این شده است تا جذب نیروها به صورت قرارداد معین انجام شود.

وی با بیان اینکه این آزمون به صورت غیرحضوری و در فضای مجازی برگزار شده است، تصریح کرد: بر این اساس قرار بر این شد که بعد از اعلام نتایج نمرات را دریافت و برنامه ریزی کنند.

عضو کمیسیون انرژی در مجلس افزود: در دیدار با اقای مینو قرار بر این شد تا با پذیرفته شدگان در آزمون قرارداد معین، برخی قرارداد سه ساله و پنج ساله  منعقد شود و برخی  هم قرارداد موقت قبلی باقی بمانند.

وی گفت: نکته بعدی در اینباره این است که برای افزایش حقوق های کارکنان قرار داد موقت، طرح طبقه بندی مشاغل نیز اجرا می شود که تمام این برنامه ریزی ها قرار است انجام شود.

سنگدوینی در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که بر اساس این آزمون پذیرفته شده اند هرگز از وزارت نفت خارج نخواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه