English

کریمی قدوسی در گفتگو با موج:

تحقیق و تفحص یا استیضاح دولت هر چه سریعتر در اولویت قرار گیرد/فقط یک سال تا پایان عمر دولت باقی مانده است

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: یک سال تا پایان عمر دولت باقی مانده است؛ لذا باید در این فرصت کوتاه اگر قرار است تحقیق و تفحص، سوال و یا استیضاحی انجام شود هر چه سریعتر در اولویت قرار گیرد تا زودتر تاثیر گذار باشد.

تحقیق و تفحص یا استیضاح دولت هر چه سریعتر در اولویت قرار گیرد/فقط یک سال تا پایان عمر دولت باقی مانده است

جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به اولویت های مجلس یازدهم، اظهار داشت: باید ببینیم کجای کار نظارت نکرده ایم که آسیب های زیادی برای کشور به وجود آمده است.

وی ادامه داد: یک سال تا پایان عمر دولت باقی مانده است؛ لذا باید در این فرصت کوتاه اگر قرار است تحقیق و تفحص،  سوال و یا استیضاحی انجام شود هر چه سریعتر در اولویت قرار گیرد تا زودتر تاثیر گذار باشد.

*نتوانسته ایم از اقتدار نظارتی مجلس استفاده کنیم

نماینده مردم مشهد در مجلس با بیان  اینکه در بعد قانون گذاری هم قوانین نظارتی ما ضعف های برجسته ای دارد، افزود: متاسفانه نتوانسته ایم به خوبی از اقتدار نظارتی مجلس برای پیشرفت امور کشور استفاده کنیم.

کریمی قدوسی تصریح کرد: بنابراین بنا را بر این می گذاریم که یک دولت قوی، جوان و حزب الهی سال دیگر با این مجلس قوی و کارآمد همراه می شود که خود به خود حجم آن نظارت ها را از یک دولت گریز از فضیلت ها،  امنیت و مقابله با نفوذ را کم خواهد کرد و بیشتر به حوزه اجرا پرداخته خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه