English

انبارلویی در گفتگو با موج:

ساماندهی مالیه عمومی کشور سبب جهش تولید می شود/ گزارش تفریغ بودجه ۹۷ نشان داد که نظمی در مالیه عمومی وجود ندارد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: دولت اقداماتی در رابطه با اصلاح ساختار بودجه انجام دهد تا شاهد جهش تولید در کشور باشیم.

ساماندهی مالیه عمومی کشور سبب جهش تولید می شود/ گزارش تفریغ بودجه 97 نشان داد که نظمی در مالیه عمومی وجود ندارد

محمدکاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به راهکارهای تحقق " جهش تولید "، اظهار داشت: زیرساخت های اقتصادی در ایران باید به گونه ای طراحی شود تا همه چیز آماده یک جهش اقتصادی گردد.

وی با بیان اینکه 10 سال است مقام معظم رهبری عناوین شعارهای سال را به موضوع توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور و امر تولید اختصاص داده‌اند،  ادامه داد: نامگذاری های سال توسط رهبری کشور را در جایگاه بیستم اقتصاد جهان قرار داده یعنی حجم تولید ناخالصی ملی ما به گونه ای است که یکی از 20 اقتصاد برتر جهان هستیم.

 عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به ورود کشور به دوره ترسالی، افزود: خوشبختانه می توانیم در حوزه کشاورزی و تولید محصولات آن جهش تولید داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

ایجاد فرهنگ مصرف کالای ایرانی سبب "جهش تولید" می شود

تحقق "جهش تولید" با تلاش و کوشش امکان پذیر است/ مهم ترین نتیجه جهش تولید امنیت و آرامش جامعه است

انبارلویی گفت: آنچه که می تواند کشور را در "جهش تولید" یاری دهد، ساماندهی مالیه عمومی است چرا که گزارش تفریغ بودجه سال 97 نشان داد که نظمی در مالیه عمومی وجود ندارد و اگر این بی‌نظمی ادامه یابد، توفیق ملت و دولت در سال ۹۹ که سال تدبیر جهش تولید است را با تردید روبه‌رو می‌سازد.

وی تصریح کرد: بنابراین اگر دولت اقداماتی در رابطه با اصلاح ساختار بودجه انجام دهد منجر به کاهش هزینه ها، بالا بردن بهره وری و جلوگیری از هدر رفت منابع و در نهایت منجر به جهش تولید خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه