English

مصباحی مقدم در گفتگو با موج:

دستگاه دیپلماسی در شرایط اپیدمی کرونا فعال تر شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دستگاه دیپلماسی ممانعت آمریکا از ارسال دارو به ایران را در دادگاه‌های حقوقی دنیا پیگیری کند.

دستگاه دیپلماسی در شرایط اپیدمی کرونا فعال تر شود

حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، درباره ممانعت آمریکا از ارسال دارو به ایران و مصداق جنایت جنگی محسوب شدن این اقدام، اظهار داشت: اقدام آمریکا در تحریم دارویی ایران در شرایط بیماری کرونا جنایت جنگی است لذا دستگاه دیپلماسی ما باید نسبت به این موضوع ورود جدی داشته باشد و گام های بزرگی بردارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه آمریکا عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد است لذا ایران می تواند این موضوع را در شورای امنیت مطرح کند تا کشورهای دوست که عضو این شورا هستند و با ایران رابطه خوبی دارند، مسئله را پیگیری کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه شرایط اپیدمی کرونا ایجاد می کند که بخش دیپلماسی کشور فعال تر شود، افزود: آنچه مهم است تهاجمی رفتار کردن در برابر یک مهاجم است چرا که در غیر اینصورت منفعل رفتار کرده ایم.

مصباحی مقدم در پایان  از دستگاه دیپلماسی خواست ممانعت آمریکا از ارسال دارو به ایران را در دادگاه‌های حقوقی دنیا پیگیری کرده و علیه دولتمردان ایالات متحده پرونده قضایی تشکیل دهیم. ضمن اینکه آنهایی که داعیه دفاع از حقوق بشر را دارند، رسوا کنیم و آمریکای جنایتکاری که بین ملت‌های دنیا بی‌آبرو هستند، بی‌آبروتر کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه