English

نانواکناری در گفتگو با موج:

رزمایش مشترک ایران، روسیه و چین در جهت حفظ امنیت آب های آزاد است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: مانور مشترک ایران، چین و روسیه در جهت مقابله با اقدامات کشورهای غربی در منطقه خواهد بود.

رزمایش مشترک ایران، روسیه و چین در جهت حفظ امنیت آب های آزاد است

ولی الله نانواکناری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به رزمایش مشترک ایران، چین و روسیه در دریای عمان، اظهار داشت: هر رزمایشی نشان دهنده توان و قدرت آن کشور است لذا این کشورها تلاش می‌کنند ائتلافی نظامی علیه اقدامات مخرب آمریکا در منطقه و جهان تشکیل دهند.

وی ادامه داد: این رزمایش یک تمرین و مانوری برای آمادگی بیشتر برای مقابله با اقدامات کشورهای غربی در منطقه به شمار می رود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه این مانور نخستین همکاری نظامی میان سه کشور مذکور محسوب می‌شود، تصریح کرد: این رزمایش آمادگی در جهت امنیت آب های آزاد را دنبال می کند که اقتدار ایران را به رخ جهانیان می کشد.

بیشتر بخوانید:

نگرانی آمریکا و داعش از رزمایش مشترک ایران، چین و روسیه

نانواکناری در پاسخ به این سوال که آیا این رزمایش پاسخی به ائتلاف دریایی آمریکا خواهد بود، افزود: با انجام اینگونه مانورها هر تهدیدی از سوی دشمن را نقش بر آب خواهیم کرد و این اتحاد می تواند در جهت مقابله با تهدیداتی که امنیت منطقه را به خطر می اندازد، باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه