English

محجوب:

تاثیر بنزین روی قیمت ها از ارز هم بیشتر و فوری است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: تاثیر بنزین روی قیمت ها از ارز هم بیشتر و فوری است، باید برای ما روشن شود با کدام اقدامات می توان قیمت سایر کالاها و خدمات را به طور دقیق کنترل کرد.

تاثیر بنزین روی قیمت ها از ارز هم بیشتر و فوری است

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی درباره بحث کنترل قیمت کالاها و خدمات پس از افزایش قیمت بنزین اظهار کرد: در وهله اول لازم است درباره  وضعیت کارگران صحبت کنم چرا که دستمزد کارگران در سال گذشته ۶ درصد کاهش یافت و در حال حاضر باید به این سوال پاسخ  داده شود که با  تصمیمی که درباره تغییر قیمت بنزین اتخاذ شد، دستمزد حقیقی کارگران تا چقدر کاهش می یابد؟

* نباید تصمیماتی بگیریم که ماخذ علمی و عقلی ندارد

وی با تاکید بر اینکه کارگران با این حقوق کم چه باید کنند، افزود: ما نباید تصمیماتی بگیریم که ماخذ علمی و عقلی ندارد و قانونی که مخالف علم و عقل است نباید اجرایی شود.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: پیش از تصمیم گیری درباره نرخ بنزین باید آثار اجتماعی، علمی و عقلی آن مورد بحث و بررسی قرار می گرفت و از اتحادیه و اصناف دعوت به عمل می آمد و نظرات آنان هم دریافت می شد.

محجوب بیان کرد: سوال ما این است که چگونه با نظارت افراد محدودی می توان میلیون ها کانون تولید و خدمات را کنترل کرد؟

وی با بیان اینکه تاثیر بنزین روی قیمت ها از ارز هم بیشتر و فوری است، بیان کرد: باید برای ما روشن شود با کدام اقدامات می توان قیمت سایر کالاها و خدمات را به طور دقیق کنترل کرد.

عضو فراکسیون امید گفت: این مردم نجیب هستند که علیه آشوب گران اعتراض می کنند و سوال ما این است که آیا این مردم ارزش ندارند امروز یک تصمیم اساسی برای کنترل قیمت کالاها و خدمات بگیریم؟

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه