English

نقوی حسینی:

آمریکا باز هم پهپاد جاسوسی بفرستد، آن را ساقط می کنیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر آمریکا باز هم پهباد جاسوسی به ایران بفرستد، آن را ساقط می کنیم.

آمریکا باز هم پهپاد جاسوسی بفرستد، آن را ساقط می کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، سیدحسین نقوی حسینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سیاست ایران در عرصه بین المللی کاملا مشخص و روشن است و این سیاست ها را بارها اعلام و اجرای آن را با قاطعیت پیگیری می کنیم.

وی افزود: این سیاست ها عبارت است از اینکه ما بر سر منافع خود معامله نمی کنیم، اگر کشورهای دیگر با احترام با ایران برخورد کنند، به آنها احترام می گذاریم و هرگونه تجاوزی را با سخت ترین واکنش ها، پاسخ می دهیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: بارها به طرف های غربی و دشمنان خارجی ایران پیام داده ایم که ایران هیچ زمانی به دنبال جنگ و آشوب و تنش نیست، اما اگر بخواهید عزت ما را نادیده گرفته و به آب و خاک و ناموس و وطنمان تجاوز کنید، لحظه در پاسخ محکم به شما غفلت نخواهیم کرد.

نقوس حسینی افزود: اقتدار ایران در حوزه دفاعی را بسیاری از کشورها از نزدیک لمس کرده اند و کسانی هم که تاکنون با ما برخوردی نداشته اند، بهتر است که ایران را تهدید نکرده و به فکر امتحان کردن قدرت ایران نباشند.

وی با اشاره به هدف قراردادن پهباد جاسوسی آمریکا توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همانطور که فرماندهان دفاعی ایران گفته اند، ایران بارها نسبت به تجاوز به آسمان کشورمان توسط آمریکایی ها، به آنها هشدار و اخطار داده بود که توجهی نکردند. از این پس رفتار ایران نسبت به تجاوزها، برخورد قاطع است و دیگر در برابر تجاوزات آشکار و بر خلاف حقوق بین الملل سران کاخ سفید و نظامیان آمریکایی سکوت نمی کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: بنابراین اگر آمریکایی ها باز هم پهباد جاسوسی به ایران بفرستند، این پهبادها را ساقط می کنیم و ثابت کرده ایم که در این مسیر هیچ هراسی از تهدید آمریکایی ها نداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه