English

رئیس سازمان هدفمند سازی یارانه ها:

سالیانه یک میلیون نفر به آمار یارانه بگیران، اضافه می شود

رئیس سازمان هدفمند سازی یارانه ها تعداد یارانه بگیران را ۷۸ میلیون و ۶۸ هزار نفر اعلام کرد و گفت: با توجه به آمار فوتی ها و زاد و ولد در کشور، سالیانه یک میلیون نفر به آمار یارانه بگیران، اضافه می شود.

سالیانه یک میلیون نفر به آمار یارانه بگیران، اضافه می شود

به گزارش خبرگزاری موج، ایزدی رئیس سازمان هدفمند سازی یارانه ها در جلسه امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس به تشریح عملکرد این سازمان پرداخت.

درآمدهای قانونی سازمان هدفمندی در سال گذشته را ۸۷ هزار میلیارد تومان ذکر کرد که ۴۲ هزار میلیارد تومان آن صرف پرداخت یارانه نقدی شده است.

در این جلسه آخرین آمار یارانه بگیران، تعداد ۷۸ میلیون و ۶۸ هزار نفر ذکر و عنوان شد با توجه به آمار فوتی ها و زاد و ولد در کشور، سالیانه یک میلیون نفر به آمار یارانه بگیران، اضافه می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    با سلام و احترام اینجام صغری شفیعی فرزند امراله ساکن علویجه اصفهان هستیم تحت پوشش بهزیستی هستیم خیلی فقیریم خودم تصادف کردم یه چشمم نا بیناس دوتا از دخترم بیماری زنان داره نمی تونه ازدواج کنند یکی از دخترم ۳۰سالشه هزینه ازدواجش ندارم تو این اوضاعی کرونایی خیلی بدبختیم تو را خدا رحم کنید فقط فقط فقط به خاطر خدا یارانه مون وصل کنید. رفتیم شماره حسابمون عوض کنیم اشتباهی یارانه مون انصراف دادیم تو را خدا وصلش کنید شماره تماس

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه