English

نقوی حسینی:

نیازمند روحیه ای مانند زمان فتح خرمشهر هستیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برای اداره کشور، نیازمند روحیه ای مانند دوران فتح خرمشهر هستیم.

نیازمند روحیه ای مانند زمان فتح خرمشهر هستیم

سیدحسین نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج اظهار داشت: فتح خرمشهر ، همانطور که امام خمینی (ره) تاکید فرمودند، فتح خاک نبود، بلکه فتح ارزش های اسلامی بود.

وی افزود: در دوران فتح خرمشهر، روحیه بر سپاه اسلام حاکم بود که اگر آن روحیه را برای اداره کشور حفظ می کردیم، امروز بسیاری از مشکلات گریبانگر کشور و مردم نمی شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در روزهای دفاع مقدس و به ویژه در دوران طلایی آن یعنی روزهایی مانند عملیات بیت المقدس ، روحیه ای بر جبهه ها حاکم بود که از منیت ها فاصله داشته و همه به فکر ما شدن بودند.

نقوی حسینی گفت: هیچ کس برای کسب کرسی ریاست و یا صندلی های مجلس و دولت به جبهه ها نمی رفت، بلکه به جبهه ها می رفتند تا شهید شوند و فرزندان ایران زمین زندگی آسوده ای داشته باشند. رزمندگان سپاه اسلام، اعم از ارتش و سپاه و نیروهای مردمی و بسیجی برای خودشان هیچ چیزی نمی خواستند و فقط به دنبال اطاعات از فرامین ولایت امر و سربلندی اسلام و مسلمین بودند.

وی بیان داشت: هرگز هیچ یک از فرماندهان دوران دفاع مقدس، اعم از فرماندهان لشکر و گردان و گروهان، چه بسیجی بودند و چه ارتشی و چه سپاهی، نگفتند چون امکانات نداریم، به میدان نبرد با دشمن نمی رویم، بلکه برای نبرد با دشمن حتی با کمترین امکانات لحظه شماری می کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با طرح این پرسش که آیا امروز مدیرانی داریم که برای حفظ استقلال و عزت و سربلندی کشور به روی مین بروند، گفت: دشمنان می دانند که فرهنگ حاکم بر جبهه ها در دوران دفاع مقدس، رمز موفقیت ایران اسلامی بود و به همین دلیل تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به این فرهنگ به کار بستند.

نقوی حسینی گفت: اگر می خواهیم مشکلات کشور را برطرف کنیم، باید مدیران ما روحیه جهادی و انقلابی داشته و پیرو ولایت باشند. با این روحیه می توانیم هر دشمنی را شکست داده و برای رفع مشکلات کشور چاره اندیشی کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه