English

نماینده آبادان در گفتگوی اختصاصی با موج؛

وضعیت استان خوزستان عادی است/ تروریست ها منفور مردم خوزستان هستند

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که وضعیت این استان پس از حادثه تروریستی اهواز عادی است و مردم زندگی روزمره را از سر گرفته اند.

وضعیت استان خوزستان عادی است/ تروریست ها منفور مردم خوزستان هستند

غلامرضا شرفی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: هر ساله در روز سی و یکم شهریور ماه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، در سراسر کشور و در شهرهای مختلف شاهد برگزاری رژه نیروهای مسلح کشورمان هستیم که این رژه طی چهار دهه اخیر تبدیل به نماد عزت و اقتدار ایران اسلامی شده است.

وی افزود: این برنامه اگر چه توسط نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج و سپاه و ارتش مدیریت می شود، اما به اندازه ای مردمی است که هر ساله جمع کثیری از اقشار مختلف مردم در مراسم رژه حضور یافته و شاهد عزت و افتخار نیروهای مسلح هستند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: رسانه های خارجی از نقاط مختلف جهان نیز برای پوشش اقتدار نیروهای مسلح کشورمان برای پوشش خبری رژه می آیند و بازتاب جهانی بسیار خوبی این مراسم برای کشورمان دارد.

شرفی درباره حادثه تروریستی اهواز که طی آن چهار تروریست به مراسم رژه نیروهای مسلح حمله کرده و موجب شهادت تعدادی از هموطنان از جمله تعدادی زن، کودک به شهادت رسیده و یا مجروح شدند، گفت: این اقدام یک کار تروریستی کور بوده و هیچگونه ارزش اطلاعاتی و عملیاتی برای دشمنان اسلام و انقلاب ندارد.

وضعیت استان خوزستان عادی است/

دو تروریست در دم به هلاکت رسیدند

وی ادامه داد: در پشت تریبون اصلی محل برگزاری مراسم که مسوولان ارشد و فرماندهان نظامی و استاندار و نماینده ولی فقیه در آن حضور داشتند، باغستانی است که تروریست ها از آنجا نفوذ کرده و مردم را به رگبار بستند.

نماینده آبادان در خانه ملت افزود: خوشبختانه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی بلافاصله وارد عمل شده و در کمترین زمان ممکن دو نفر از تروریست ها را در همان محل به هلاکت رسانده، یک نفر در حین انتقال به بیمارستان هلاک شده و یک نفر دیگر نیز دستگیر شده و در حال حاضر تحت بازجویی اطلاعاتی است.

شرفی اظهار داشت: تروریست ها مسلح به انواع سلاح های اتوماتیک و خودکار بوده و به همین دلیل زمانی که مردم بیگناه و تماشاچیان را به رگبار بستند، برخی از هموطنان از جمله تعدادی زن و کودک به شهادت رسیدند و تعدادی نیز مجروح شدند.

وضعیت استان خوزستان عادی است/

حادثه تروریستی اهواز از خارج مرزها هدایت شده است

وی درباره ریشه حادثه تروریستی اهواز گفت: به طور قطع این اقدام از خارج کشور و به ویژه از سوی آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود برنامه ریزی شده است. چرا که تروریست ها تحت حمایت این کشورها هستند. مگر تروریست هایی چون منافقین کوردل تحت پرچم آمریکا و آل سعود فعالیت نمی کنند؟ این تروریست ها نیز به طور قطع از خارج مرزها هدایت شده اند.

نماینده مردم آبادان با تاکید بر اینکه به زودی تروریست ها پاسخ قاطع و محکم ملت ایران را دریافت خواهند کرد، گفت: اجازه نمی دهیم خون مردم بیگان به ناحق بر زمین ریخته شود و تروریست ها باید منتظر عواقب اقدام شوم خود باشند.

شرفی در پاسخ به پرسش خبرنگار موج مبنی بر اینکه هم اکنون شرایط استان خوزستان به چه صورت است؟ گفت: در حال حاضر مردم زندگی عادی خود را انجام می دهند. از چهار تروریستی که در حادثه حضور داشتند دو نفر در همان دقایق نخست به هلاکت رسیدند و یک نفر نیز که مجروح بود، در راه انتقال به بیمارستان به درک واصل شد.

وی ادامه داد: نفر چهارم نیز دستگیر شده و هم اکنون تحت بازجویی است.

وضعیت استان خوزستان عادی است/

استان خوزستان از این نامردی ها زیاد دیده است

این نماینده مجلس افزود: استان خوزستان از این نامردی و نامردمی ها زیاد دیده و خنجر منافقین را با پوست و گوشت و استخوان خود حس کرده است، اما هرگز دست از دفاع از اسلام و انقلاب برنداشته و همچنان با قدرت از اصول و ارزش های انقلابی خود دفاع می کند.

شرفی در پایان گفت: کسانی که گوش به حرف های یک لات بی سرپا و کاباره ای در کاخ سفید بسته اند، بدانند که ملت ایران پاسخ محکمی به تروریست های تحت حمایت آل سعود و رژیم صهیونیستی خواهند داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه