English

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با موج؛

بحث مذاکره با آمریکا دیگر تمام شد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بحث مذاکره با آمریکا از نظر ما دیگر تمام شده است.

بحث مذاکره با آمریکا دیگر تمام شد

ابوالفضل حسن بیگی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری موج، اظهار داشت: ریشه یابی روابط ایران و آمریکا تنها محدود به چهل سال اخیر نیست و باید از ابتدای حضور آمریکایی ها در منطقه را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم.

وی افزود: اینکه برخی می گویند آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی با ایران به دشمنی پرداخته، حرف غلط و ناشی از بی اطلاعی آنها است، چرا که در زمان طاغوت نیز آمریکایی ها با هدف سلطه علیه ملت ایران با ما رفتار می کردند.

نماینده مردم دامغان در خانه ملت تصریح کرد: کودتای 28 مرداد تنها یکی از جنایات آمریکا علیه ملت ایران است و با چنین حکومتی هرگز نمی توانیم از منافع خود دفاع کنیم.

نظر حسن بیگی درباره مذاکره با آمریکا

حسن بیگی با اشاره به رهنمودهای مقام عظمای ولایت و ممنوع بودن مذاکره ایران و آمریکا گفت: پس از فرمایشات ایشان دیگر بحث مذاکره با آمریکا تمام شده است و تصور نمی کنم کسانی که دل در گرو اسلام و انقلاب داشته و به دنبال سربلندی و استقلال کشور هستند، دیگر به این موضوع فکر کنند.

وی تاکید کرد: در شرایط فعلی باید وحدت و همدلی را در داخل تقویت کنیم، تا بتوانیم مانع از تحقق اهداف دشمنان علیه ملت ایران شویم، چرا که به طور قطع آمریکایی ها بر حجم توطئه و دشمنی خود پس از فرمایشات مقام معظم رهبری اضافه خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه