English

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

نفوذ فرهنگی در دانشگاه ها از اولویت های دشمن است

سردار غیب پرور با اشاره به اهمیت دانشگاه ها در بحث تمدن سازی گفت: نفوذ فرهنگی در دانشگاه که شامل دانشجو و اساتید می شود از اولویت های دشمن است.

نفوذ فرهنگی در دانشگاه ها از اولویت های دشمن است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، در اجتماع بزرگ اساتید بسیجی دانشگاه آزاد سردار غلامحسین غیب پرور گفت: در حالی وارد چهلمین سال پیروزی انقلاب می شویم که عدد چهل در آموزه های دینی ما مفهوم و معنا دارد. یکی از نشانه های اربعین پختگی و بلوغ است.

وی افزود: کسی که به چهل سالگی می رسد طبیعتا از یک رشد و بالندگی بایستی برخوردار باشد و دیگر کمتر از او انتظار عقب ماندگی می رود. انقلاب اسلامی نه تنها برای ایران که حامعه بشری برکات زیادی داشت.

مردم برای انقلاب فداکاری های زیادی کردند

وی افزود: مردم برای انقلاب فداکاری های زیادی کردند. چه در زمان امام و چه در دوره کنونی مردم پای کار بودند. در دوران جنگ ده ها هزار شهید تقدیم شد و حال پس از گذشت چندین سال از جنگ این سوال به وجود می آمد که اگر صحنه مجددی برای دفاع از انقلاب به وجود آید مردم پای کار هستند؟ این صحنه یکی دو هزار کیلومتر آن طرف تر ایجاد شد

سردار غیب پرور تاکید کرد: هر جایی که انقلاب اقتضا کرده مردم هزینه داده اند. این انقلاب به فضل خدا باید بماند و می ماند. اگر زمانی ما سست شدیم و غفلت کردیم دشمن ما را با لگد بیدار می کند. حیات این انقلاب به انقلابی بودن است. انقلابی بودن دو وجهه دارد یکی انفرادی است و متوجه خود ماست. و دیگر مربوط به شکل سیاسی اجتماعی اقتصادی می شود. امام همه عمرش را برای انقلاب گذاشت. رهبری هم هر چه داشتند گذاشتند پس حجت بر ما تمام است.

همایش تجلیل از جهادگران عرصه علم و فناوری/ غیب پرور

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: اگر خدایی نکرده از عرصه جهاد پهلو بگیریم فاتحه ما خوانده است. اینکه دانشگاه ما به سمت سکولاریسم می رود مربوط لنقلاب اسلامی است؟ ما از یک سال و نیم پیش با تاسی از نگاه مولایمان بحث اعتلای بسیج را مطرح کردیم. اعتلای بسیج را در این دیدیم جز نگاه تحولی مداوم. برای انقلابی ماندن باید آسیب شناسی کرد. پیش نیاز و مقدمه رسیدن به تمدن اسلامی آسیب شناسی است. این در حالی است که استاد متمدن ما در دانشگاه چنان عرصه بر او تنگ شده که امکان نشان دادن مظاهر اسلامی را ندارد چرا چنین اتفاقی افتاده است؟

ما 5 میلیون دانشجو در کشور داریم

وی در پایان گفت: ما 5 میلیون دانشجو در کشور داریم. ما اول مسولیت در قبال دین آنها داریم و بعد علم آنها. اگر دین بود علم نور می شود. این باید هم در مظاهر و هم محتوا باید خود را نشان دهد.

ما به عنوان بسیج بارها اعلام امادگی کرده ایم که گام انقلابی و جهشی در دانشگاه آزاد برداشته شود تا مابقی دانشگاه ها هم تاسی کنند.

وقتی ما فزون بر 50 هزار اساتید بسیجی داریم  یعنی ظرفیت زیادی وجود دارد و اگر در سر خط انقلاب باشند. لذا اینکه بگوییم کل دغدغه کشور برطرف شده حرف گزافی نیست.

به جد باید مراقب نفوذ فرهنگی دشمن باشیم. نفوذ فرهنگی در دانشگاه ها از اولویت های دشمن است و شامل هم استاد می شود و هم دانشجو.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه