English

علیرضا رحیمی:

آمریکا و انگلیس در تلاش وقیحانه برای ترویج هرج و مرج در ایران هستند

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مواضع رئیس‌جمهور آمریکا و وزیر خارجه انگلیس درباره حوادث اخیر ایران را تلاش وقیحانه برای ترویج هرج و مرج در کشور دانست و گفت که وزارت خارجه باید سفرای انگلیس و سوئیس را به عنوان حافظ منافع آمریکا جهت اعلام مراتب اعتراض رسمی ایران به این اقدامات احضار کند.

آمریکا و انگلیس در تلاش وقیحانه برای ترویج هرج و مرج در ایران هستند

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا رحیمی در مطلبی در کانال تلگرامی‌اش با عنوان «مداخله ناشیانه ترامپ و جانسون در امور داخلی»، اظهار کرد: مواضع هیجانی ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا و جانسون وزیر خارجه انگلیس نسبت به حوادث اخیر در کشور موجب تاسف است .

وی با اشاره به اصل ۲۷ قانون اساسی و تصریح بر آزادی اجتماعات،‌ گفت: بیان مطالبات مردم در ماه‌ها و سال‌های گذشته امری مستمر در کشور بوده است. همبستگی ملی ایرانیان در حفظ انسجام خود و منافع ملی، نیازمند حمایت خارجی نیست لذا تحریک به تخریب و آشوب بنام پشتیبانی از مردم توسط رییس‌جمهور آمریکا خطایی آشکار و بی‌پروایی در خصومت نسبت به ملت بزرگ ایران است.

این عضو هیات رئیسه فراکسیون امید، موضع ناشیانه رییس‌جمهور آمریکا و وزیر خارجه انگلیس را مصداق روشنی از مداخله در امور داخلی و تلاش وقیحانه برای ترویج هرج و مرج در کشور دانست.

سفرای انگلیس و سوئیس احضار شوند

رحیمی در پایان تاکید کرد: وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن چنین مواضع ناشیانه‌ای لازم است با احضار سفرای انگلیس و سوییس به عنوان حافظ منافع آمریکا، مراتب اعتراض رسمی جمهوری اسلامی ایران و مردود بودن این اقدامات را به فوریت منعکس نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه