English

در بیانیه ای؛

واکنش نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به اغتشاشات دانشگاه تهران

اغتشاشات اخیر رو به روی دانشگاه تهران بوسیله نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه محکوم شد.

واکنش نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به اغتشاشات دانشگاه تهران

به گزارش خبرگزاری موج، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران در واکنش به اغتشاشات اخیر رو‌ به روی این دانشگاه بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

جمهوری اسلامی ایران نزدیک به چهار دهه توطئه‌های بزرگ داخلی و خارجی بسیاری را با اعتقاد و ایستادگی ملّت مسلمان انقلابی و آزاده ایران پشت سر گذاشته است. و اکنون که نظام، مقتدرتر از گذشته در عرصه‌های داخلی و خارجی و بین‌المللی حضور دارد، این امر به مزاق دشمنان ملت و نظام، تلخ آمده و در جنگ نرم، به دنبال مهندسی فتنه‌های جدید و ایجاد فضایی نا امن با بهره‌گیری از فضای مجازی و مسایل اقتصادی در داخل کشور و پاشیدن سمّ ناامیدی در بین مردم و جوانان هستند.

تردیدی نیست که باید با تاکید بر استعدادها و ظرفیت‌های داخلی و فرصت‌های موجود، و نیز در چارچوب سیاست‌های کلان ترسیمی مقام معظم رهبری، به خصوص در حوزه اقتصاد مقاومتی، مشکل رکورد اقتصادی، و مشکلات فرهنگی و معیشتی ملّت مقاوم ایران توسط دولتمردان و همراهی بیش از پیش آحاد مردم رفع شود.

چرا که مطالبات مردمی، و پاسخگویی مسئولین، جزء جدایی ناپذیر یک نظام مردم سالار دینی است، ولی این امر باید از مجاری خود پی‌گیری شده و هوشیار که عده‌ای فرصت طلب و آشوبگر، از این مطالبات به حق، سوء استفاده نکرده و خواست به حق مردم را منحرف نکنند و بر موج تخریب و حیله دشمنی سوار نشوند.

حماسه بزرگ نهم دی به عنوان نماد پایداری بر ارزش‌های خدادادی فراموش ناشدنی است که نظام اسلامی را بر پایه‌های بصیرت، هوشمندی، ولایتمداری و دشمن شناسی، از چالشی سخت و توطئه‌های پیچیده و خطرناک عبور داد و به فضل الهی ملّت ایران اسلامی و دانشجویان انقلابی و زمان شناس، با تأسی به رهبری هشدارهای مقام معظم رهبری، و یادآوری تجربه تاریخی و مصونیت ساز فتنه 88، هر گونه توطئه و حیله گری‌های جدید دشمن را خنثی خواهد کرد. و با عمل به وصیت معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) در پشتیبانی از ولایت فقیه اجازه نخواهد داد به مملکت اسلامی آسیبی برسد.

دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه تهران، حرکات مشکوک و مرموز اخیر و هر گونه رفتارهای بر آمده از فتنه در دانشگاه را که توسط برخی آشوب طلبان و ساختارشکنان به منظور تحت الشعاع قرار دادن حماسه 9 دی صورت گرفته  شدیدا محکوم می کنیم و اعلام می داریم که در برابر چنین اعمال ساختار شکنانه که چشم طمع دشمنان را به سمت این ملّت جلب خواهد کرد، سکوت نکرده و به فتنه گران اجازه موج سواری نخواهیم داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • حمیدرضا

    زنده باد رهبروسردارسلیمانی .مرگ ولعنت ونفرین برمخالفین نظام جمهوری اسلامی وایل و تبار شاه دزدوجنایتکار.

  • محمود

    انشالله در سایه مقام معظم رهبری و نیز آقا امام زمان از هیچ چیز نمی هراسیم. با درایت رهبری عزیز دشمنان را مایوس خواهیم کرد. فقط خواهان این هستیم آن فردی که به پرچم عزیزمان توهین کرد و قلب ملت را جریحه دار کرد را به سزای عملش برسانند.به سلامتی رهبر عزیز و ظهور آقا امام زمان صلوات.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه