English

روحانی در بدو ورود به سیستان و بلوچستان:

پیگیر روند تحقق برنامه‌ها و وعده‌هایی خواهم بود که در سفر سال ۹۳ به مردم داده شد

رئیس جمهور همزمان با هفته وحدت و در اولین سفر استانی دولت دوازدهم؛ صبح امروز (شنبه) برای دیداری دو روزه از استان سیستان و بلوچستان وارد این استان شد.

پیگیر روند تحقق برنامه‌ها و وعده‌هایی خواهم بود که در سفر سال 93 به مردم داده شد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام و المسلمین  حسن روحانی به همراه شماری از معاونین رئیس جمهور، وزرا و مسوولان مرتبط، در نخستین مرحله از سفر خود به استان سیستان و بلوچستان وارد زابل شد و در فرودگاه مورد استقبال استاندار، آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی و جمعی از مقامهای محلی استان  قرار گرفت.

بسیار خوشحالم که اولین سفر استانی در دولت دوازدهم به استان سیستان و بلوچستان است

رئیس‌ جمهور در بدو ورود به زابل درباره این سفر گفت: بسیار خوشحالم که اولین سفر استانی در دولت دوازدهم به استان سیستان و بلوچستان است. اصلی‌ترین دلیل انتخاب استان سیستان و بلوچستان به عنوان اولین مقصد سفرهای استانی ، تشکر از حضور پرشور و چشمگیر مردم این استان در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 است.

در این سفر پیگیر روند تحقق برنامه‌ها و وعده‌هایی خواهم بود که در سفر سال 93 به مردم داده شد

روحانی افزود: در این سفر پیگیر روند تحقق برنامه‌ها و وعده‌هایی خواهم بود که در سفر سال 93 به مردم داده شد و همچنین طرح‌ها و برنامه‌هایی نیز در این سفر برای عمران و آبادانی بیش از پیش استان اعلام خواهد شد.

در چابهار فاز یک اسکله شهید بهشتی افتتاح خواهد شد

رئیس جمهور اظهار داشت: در این سفر علاوه بر زابل به زاهدان و چابهار نیز سفر خواهم کرد.در چابهار فاز یک اسکله شهید بهشتی افتتاح خواهد شد و مراسم روز 16 آذر روز دانشجو را نیز در دانشگاه زاهدان با حضور دانشجویان و دانشگاهیان برگزار خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه