English

حجت‌الاسلام رئیسی در جمع اساتید بسیجی:

برای تربیت دینی نسل جوان باید کاری بزرگ و حرکتی انقلابی را آغاز کرد

رئیس تولیت آستان قدس رضوی گفت: نسل سوم و چهارم انقلاب در برهه‌های مختلف نشان دادند که خوب تشخیص می‌دهند و خوب عمل می‌کنند.

برای تربیت دینی نسل جوان باید کاری بزرگ و حرکتی انقلابی را آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس در جمع اساتید بسیجی گفت: سیاسی بودن به معنای حضور در یک حزب و دسته سیاسی نیست، به معنای آن است که انسان نیاز اقتضائات زمان را بشناسد و متناسب با آن شرایط نقش و وظیفه خود را ایفا کند، سیاسی بودن به معنای درد و مشکلات جامعه را شناختن و در جهت رفع آن‌ها تلاش کردن است.

وی با بیان اینکه "برخی تلاش دارند با ایجاد ترس در مردم نسبت به احکام و آموزه‌های الهی زمینه‌های تحول جامعه را از بین ببرند و آگاهی بخشی در زمینه این شیطنت‌ها برعهده روشنفکران و فرهیختگان جامعه است"، افزود: تمام شئون و لایه‌های جامعه و کشور باید نسبت به بیانات رهبری به عنوان ولی فقیه دین شناس، جامعه شناس و دیده‌بانی تیزبین که جامعه را رصد می‌کند و به هنگام نسبت به مسائل هشدار می‌دهند، عکس العمل داشته باشند.

رئیسی گفت: نسل سوم و چهارم انقلاب در برهه‌های مختلف نشان دادند که خوب تشخیص می‌دهند و خوب عمل می‌کنند، اما برای تربیت دینی نسل جوان باید کاری بزرگ و حرکتی انقلابی را آغاز کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه