English

رئیس جمهور در معرفی کابینه جدید ذائقه مجلس را در نظر می گیرد

معاون پارلمانی رییس‌جمهور گفت: دولت روحانی یک دولت فراجناحی است و رئیس جمهور در معرفی کابینه جدید ذائقه مجلس را در نظر می گیرد.

رئیس جمهور در معرفی کابینه جدید ذائقه مجلس را در نظر می گیرد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، حسینعلی امیری در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران درخصوص پایبندی دولت به وعده‌های خود گفت: رییس جمهور حتما برای قول‌هایی که داده و همچنین آنچه که مطالبه و خواست مردم است، برنامه دارد.

وی درباره انتخاب کابینه جدید با توجه به  مجلس همسو با دولت اظهار داشت:‌ با مجلس تعامل می‌کنیم و همچنان در خصوص طرح‌ها، لوایح و هر آنچه که مربوط به کار مجلس باشد در تعامل هستیم، طبیعتا رئیس جمهور هم در معرفی اعضای کابینه ذائقه مجلس را در نظر می‌گیرد.

معاون پارلمانی رییس‌جمهور با بیان اینکه چیزی که اهمیت دارد آن است که افرادی معرفی شوند که فارغ از تبار سیاسی باشند، تصریح کرد: دولت روحانی یک دولت فراجناحی است که در دولت یازدهم در کابینه در سطوح استانداری و فرمانداری‌ها از ظرفیت‌های مختلف استفاده کرد و در دولت دوازدهم هم مشی اعتدال ادامه دارد و از همه  افراد استفاده می‌شود.

امیری افزود: توانمندی، خلاقیت و نوآوری در انتخاب افراد حائز اهمیت است و کسانی که بتوانند در حل مشکلات در حوزه خود بر بیایند باید انتخاب شوند و این موضوعی است که مورد توجه قرار دارند. 

وی در رابطه با روز قدس خاطرنشان کرد: روز قدس ریشه در اعتقادات دینی ما دارد و برخواسته از آرمان‌های انقلاب اسلامی مبنی بر دفاع از مظلومیت و آرمان‌های حضرت امام است. مردم فلسطین امروز از بارزترین مصادیق ملت‌هایی هستند که مورد ظلم و ستم قرار گرفته‌اند و راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم فلسطین وظیفه ملی ما است.

معاون رئیس جمهور تاکید کرد: یکی از مهمترین مسائل جهان اسلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین است و مردم با توجه به شرایط منطقه روز قدس را پرشکوه‌تر از سنوات گذشته برگزار می‌کنند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه