English

سخنگوی هیات رئیسه در جمع خبرنگاران

کمیسیون امنیت ملی مجلس به زودی گزارشات لازم در باره حادثه تروریستی را به اطلاع مردم می رساند

سخنگوی هیات ریسه مجلس گفت: برای جمع بندی بهتر حادثه تروریستی روز چهارشنبه، کمیسیون امنیت ملی و کمیته امنیت این کمیسون جلساتی را با مسئولان مربوطه برگزار می کنند و نتیجه گیری آن را به اطلاع مردم می رسانند.

کمیسیون امنیت ملی مجلس به زودی گزارشات لازم در باره حادثه تروریستی را به اطلاع مردم می رساند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، بهروز نعمتی درباره نشست امروز نمایندگان با وزرای کشور، اطلاعات و جانشین فرمانده سپاه در جمع خبرنگاران گفت: امروز با هماهنگی قبلی که هیات رئیسه مجلس با وزرای کشور، اطلاعات و جانشینی فرمانده سپاه پاسداران داشت نشست برگزار شد که در آن در خصوص اتفاقاتی که در مجلس رخ داد واکاوی و بازشکافی صورت گرفت. 

وی افزود: موضوعات متعددی در این جلسه مطرح شد. نمایندگان و رئیس مجلس و عزیزانی که دعوت بودند موضوعات را مطرح کردند که ما از همین جا از اقدامات خوب این عزیزان قدردانی می کنیم. البته نقاط ضعفی در این جلسه وجود داشت که آن نقاط نیز مورد بررسی قرار گرفت. قرار شد برای جمع بندی بهتر موضوعات کمیسیون امنیت ملی و کمیته امنیت این کمیسون جلسات را با مسئولان مربوطه برگزار کنند و نتیجه گیری آن را به اطلاع مردم برسانند.

نماینده مردم تهران خاطر نشان کرد: گروه های تکفیری پشت این اتفاق قرار داشتند و دوستان ما در وزارت اطلاعات تیم های مختلفی دستگیر کردند و قرار شد برای آنکه مشکلات به نقاط دیگر رسوخ نیابد طرح هایی را برای آن پیش بینی  و یا به صورت شفاف ارائه کنند. 

سخنگوی هیات رئیسه مجلس همچنین درباره تحریم های جدید سنا امریکا علیه کشورمان خاطر نشان کرد: این بحث جدایی است که دوستان ما کارهایی را در این زمینه انجام خواهند داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه