English

باید با خرمشهری دیگر، اقتصاد مقاومتی را محقق کنیم

باید با تفکر آزادی خرمشهری دیگر، اقتصاد مقاومتی را در کشور محقق سازیم.

باید با خرمشهری دیگر، اقتصاد مقاومتی را محقق کنیم

دکتر محمود رضا امینی- خرمشهر یک قیام بود. قیام مجاهدینی که مقاومت و دفاع مقدس را شکل داده بودند. عقده گشایی کردند و نشان دادند که باید خرمشهر را آزاد کنند و گوش به فرمان ولی امر و فرمانده خود باشند.

خرمشهر را جان بر کفان آزاد کردند. آنانی که از مال و جان خود و زندگی خود گذشته بودند و فقط برای ارزش های دینی انقلابی، امام و مردمشان مهیا شده بودند. آزادی خرمشهر آزادی یک شهر محاصره شده نبود. فتح الفتوح بود. کارخدا بود. سوار بر بال ملائک بود چون با نیت خالص و قرب الهی انجام شده بود. 
رسانه های بین المللی و سیاستمداران آنها باورشان نمی شد که مردان خدایی و جوانان پر صلابت و غیور ما هرگز و هرگز بتوانند بدون سلاح و تجهیرات پیشرفته جنگی مقابل این همه تجهیزات دشمن خرمشهر را آزاد کنند. خبری ندادند و نه باور کردند، اما بالاخره پذیرفتند.

دکتر امینی و شهید صیاد شیرازی و سردار صفوی و دکتر محسن رضایی

جا دارد ما بپذیریم که خرمشهر آزاد شد و باید خرمشهرهای دیگری را با محاصره های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی آزاد کنیم. باید خرمشهر سیاسی-بین المللی را که در محاصره آمریکا و برخی کشورهای اروپایی و غیره قرار دارد، آزاد کنیم. باید خرمشهر منطقه اسلامی مان را که در محاصره سلاح های فروخته شده به عربستان، رقص شمشیر ترامپ و همراهی سران غافل برخی کشورهای عربی در حال شکل گیری است را آزاد کنیم. باید خرمشهر کدخدایی هر کس را به جز خدا و ولی فقیه در کشور را آزاد کنیم. باید خرمشهر فرهنگی را در ناتو و تهاجم فرهنگی که در لایه لایه های هنجارهای اجتماعی کشورمان نفوذ کرده آزاد کنیم. باید با خرمشهری دیگر، اقتصاد مقاومتی، پویایی کشور، تولید با کیفیت، صنعت بهینه را ایجاد کنیم.

و این خرمشهرها اتفاق نمی افتد جز با مردان انقلابی از جنس خرمشهریان و تحت فرمان ولی امر.

همکاران من در رسانه ها از این قلم با تجربه خرمشهری و بازمانده مبارزان خرمشهر و زخم خورده ترکش های دشمن پذیرای دعوت مطالبه خرمشهرهای آینده باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه