English

نماینده تهران در مجلس:

دولت توجه به جوانان را سرلوحه قرار دهد

نماینده مردم تهران در مجلس در پیامی ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات، از دولت خواست که در برنامه های توسعه‌ای کشور توجه به جوانان و مسایل آنان را سرلوحه کارها قرار دهد.

دولت توجه به جوانان را سرلوحه قرار دهد

به گزارش خبرگزاری موج، در پیام فرید موسوی آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ملت فهیم و فرهیخته ایران اسلامی بار دیگر با مشارکت حداکثری در انتخابات، عزت مدارانه بیست و نهم اردیبهشت ۱۳۹۶ را به برگ زرین دیگری در تاریخ پر افتخار این مرز و بوم بدل کردند.

آحاد مردم امیدوار و بی توجه به وعده های عوام فریبانه آمدند و راه امنیت و توسعه ملی را از مسیر صندوق های رای هموار ساختند.

این افتخار بزرگ را به این ملت شایسته، رهبر فرزانه و رییس جمهور محبوب و منتخب جناب آقای دکتر حسن روحانی و همچنین کلیه منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا علی الخصوص منتخبین مردم شریف تهران، ری و تجریش تبریک عرض می نمایم و به عنوان نماینده جوان مجلس شورای اسلامی از دولت محترم میخواهم در برنامه های توسعه ای کشور توجه به جوانان و مسایل آنان را سرلوحه کارها قرار دهد که این جوانان در خلق حماسه اخیر نقش بی بدیلی داشته و عاشقانه به وظیفه ملی و تاریخی خود به خوبی عمل کردند.

امید آن دارم که دولت منتخب و منتخبین شوراهای شهر و روستا همواره قدردان اعتماد و صبر مردم همیشه در صحنه بوده و از هیچ تلاشی برای آسایش و آرامش آنان فروگذار نبوده و قدردان چنین سرمایه سترگی باشند.

سید فرید موسوی

نماینده مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه