English

استاندار اصفهان:

انتخابات ۲۹ اردیبهشت، حماسه ای بزرگ در کارنامه پرافتخار ایرانیان ثبت کرد

استاندار اصفهان با صدور پیامی با تقدیر از هموطنان گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات، حماسه بزرگ دیگری در کارنامه پرافتخار این ملت فهیم و آگاه به ثبت رساند.

انتخابات 29 اردیبهشت، حماسه ای بزرگ در کارنامه پرافتخار ایرانیان ثبت کرد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، زرگرپور در این پیام همچنین از حضور حماسی مردم اصفهان در انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر کرد.

استاندار اصفهان در این پیام اضافه کرد: حضور حماسی، پر شور و غرور آفرین مردم اسلامی و بویژه مردم فهیم ولایتمدار و با فرهنگ استان اصفهان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، میان‌ دوره‌ای مجلس و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا بار دیگر مردم‌ سالاری دینی را در کشور متجلی کرد.

زرگرپور در این پیام خاطرنشان کرد: مردم ایران با این حضور حماسی ضمن تجدید بیعت با آرمان‌ های انقلاب اسلامی، شهدا و امام شهدا در لبیک مجدد به رهبر معظم انقلاب عزم و اراده خود را در حمایت از نظام جمهوری اسلامی در مقابل حیرت جهانیان به نمایش گذاشتند.

وی تصریح کرد: فارغ از هر نتیجه ‌ای بی‌شک پیروز واقعی مردمی خواهند بود که با حضور دشمن ‌شکن خود به یاوه‌ گویی بیگانگان پایان دادند و دل آزادی‌ خواهان جهان را گرم کردند.

استاندار اصفهان در این پیام از حضور حماسی و جهادگونه مردم همیشه در صحنه و انقلابی اصفهان و عوامل و دست‌ اندرکاران برگزاری انتخابات که در آفرینش این حماسه نقش ماندگاری را ایفا کردند قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد در سایه توجهات حضرت ولی‌ عصر(عج) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش ایران اسلامی در جهان باشیم.

2 میلیون و 560 هزار و 347 نفر در استان اصفهان در انتخابات شرکت کردند که گویای مشارکت 73.2 درصدی مردم این استان در انتخابات 29 اردیبهشت است.

جمعیت استان اصفهان پنج میلیون و 120 هزار و 750 نفر است که واجدان شرایط رأی دادن در انتخابات 29 اردیبهشت سالجاری سه میلیون و 497 هزار و 864 بوده است.

یک میلیون و 576 هزار و 948 تن در این شهرستان واجد شرایط رای دادن بودند که 988 هزار و 704 نفر با مشارکت 62.7 درصد در انتخابات شرکت کردند.

جمعیت شهرستان اصفهان 2 میلیون و 243 هزار و 249 تن است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه