English

سلب تابعیت عالم بحرینی رژیم آل خلیفه را با هزینه‌ای بالا برکنار می‌کند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم مخالفت با اراده عمومی مردم است که باعثحرکتی در ابعاد وسیع‌تر و سقوط آل خلیفه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری موج، مسعود گودرزی ضمن محکوم کردن سلب تابعیت از آیت الله عیسی قاسم از سوی رژیم آل خلیفه، گفت: بحثسل تابعیت ناشی از سیاستی است که رژیم آل خلیفه دنبال می کند که البته هزینه زیادی نیز برای حکومت آنها در بر خواهد داشت.

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: مسائلی که امروز در بحرین منجر به ایجاد موج اعتراضات مردمی می شود ریشه هایی در گذشته داشته و امروز سر برآورده است که سلب تابعیت از یکی از رهبران شیعه این کشور نیز می تواند جرقه ای برای حرکتی بزرگ‌تر باشد.

وی افزود: عصبانیت ملت بحرین از سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم از آن جهت است که مطالبات آنها در بدنه اجتماعی از زبان این عالم بحرینی گفته می شود که با این اقدام رژیم آل خلیفه مردم خود را بی پناه در می یابند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: سلب تابعیت از رهبر بحرینی مخالفت با اراده عمومی مردم و حکومتی است که در برابر ملت خود ایستاده و به زودی با هزینه‌ای بالا برکنار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه