English

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پاسخ به موج

رویکرد غلط دولت یازدهم مانع از حل مشکلات کشور شد/عدم ارائه جایگزین پروژه مسکن مهر در چهار سال گذشته

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تمرکز بیش از حد دولت یازدهم بر موضوع برجام باعث غفلت از ظرفیت های داخلی شد که با توجه به تاثیرگذاری حوزه اقتصادی بر حل مشکلات اجتماعی، این دولت کارنامه قابل قبولی در این خصوص ندارد.

رویکرد غلط دولت یازدهم مانع از حل مشکلات کشور شد/عدم ارائه جایگزین پروژه مسکن مهر در چهار سال گذشته

عباس گودرزی در رابطه به ارائه طرح های اجتماعی در اولین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با موضوع اجتماع و فرهنگ به خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج گفت: مناظرات بیشتر سبقه انتقادی دارد تا ارائه پیشنهاد در مورد مسائل خاصی همچون اجتماعی. لذا در این شکل از گفتگوها بیشتر رویکرد کاندیداها مورد نقد قرار می گیرد و به علت ضیق وقت اشخاص فرصتی برای بیان دیدگاه های خود ندارند.

وی در همین راستا ادامه داد: این در حالی است که ارائه طرح و راهکار برای مسائل اجتماعی بدون درنظر گرفتن اقتصاد ممکن نیست. در صورتی که تولید تقویت شود، اشتغال رونق یابد ما شاهد تاثیرگذاری در بحث اعتیاد و همچنین کاهش آمار در تعداد افراد حاشیه نشینی و بحث طلاق خواهیم بود.

نماینده مردم بروجرد در خانه ملت در خصوص عملکرد دولت یازدهم در حوزه اجتماعی تصریح کرد: به طور کلی من کارنامه دولت روحانی را موفق نمی دانم. این موضوع در مسائل اجتماعی نیز قابل تسری است، از جمله اینکه دولت در بحث مسکن خوب عمل نکرد و با رد پروژه های مسکن مهر که می توانست بر کیفیت زندگی بسیاری از خانوارها اثر مثبت داشته باشد، جایگزینی ارائه نداد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: دولت یازدهم به دلیل توجه بیش از حد به برجام از ظرفیت های داخلی غافل شد و از این رو فرصت هایی در چهار سال گذشته از دست رفت و این به خاطر رویکردی بود که دولت در پیش گرفت که به حل مشکلات منتهی نشد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه