English

وزیر کشور خبر داد:

ساماندهی حاشیه ‌نشینی در اهواز در اولویت نخست وزارت کشور

وزیر کشور از تهیه یک طرح جامع برای ساماندهی حاشیه ‌نشینی خبر داد و گفت: موضوع حاشیه ‌نشینی و سکونتگاه‌های غیر رسمی از آسیب‌های اجتماعی است که در خوزستان و اهواز در اولویت نخست ما قرار گرفته است و این طرح در اهواز به ‌عنوان پایلوت اجرا می‌شود.

ساماندهی حاشیه ‌نشینی در اهواز در اولویت نخست وزارت کشور
به گزارش خبرگزاری موج، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه شورای اجتماعی خوزستان که روز پنجشنبه، 24 فروردین ماه با موضوع حاشیه‌نشینی و بحران‌های اجتماعی در سالن جلسات شهید رجایی خوزستان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مساله آسیب‌های اجتماعی و ساماندهی این آسیب‌ها از مسائلی است که مقام معظم رهبری متذکر شدند و در وزارت کشور پیگیر ساماندهی این مساله هستیم.
وی افزود: موضوع حاشیه‌نشینی و سکونتگاه‌های غیر رسمی از آسیب‌های اجتماعی است که در خوزستان و اهواز در اولویت نخست ما قرار گرفته است. در این زمینه با توجه به حضور استاندار خوزستان و مسئولان در شورای اجتماعی و توضیحاتی که ارایه شد، طرح جامعی در تهران ظرف حدود دو ماه تهیه شده که در این طرح سه استان سیستان و بلوچستان ، خراسان رضوی و خوزستان فعلا به‌عنوان پایلوت انتخاب شدند.
وزیر کشور ادامه داد: از استان خراسان رضوی شهر مشهد و از استان خوزستان شهر اهواز در این طرح پایلوت هستند. تقسیم کار میان دستگاه‌های مختلف، تعیین زمان‌ بندی‌ها و هماهنگی‌ های لازم انجام شده است و انشاءالله منابع این طرح نیز در اختیار دستگاه‌ها قرار خواهد گرفت تا این طرح در اهواز اجرا شود.
رحمانی فضلی افزود: جلسه امروز جهت هماهنگی بین همه دستگاه‌ های خوزستان برای پیاده سازی این طرح بود و در این جلسه مقرر شد تمام دستگاه‌ها متناسب با شرح وظایف تعریف‌ شده و ذاتی خود و با در نظر گرفتن منابع داخلی که در اختیار دارند، با هماهنگی دیگر دستگاه‌ها اجرای این طرح را پیگیری کنند.
وی تصریح کرد: امیدوارم ظرف سه ماه بعد که جهت ارزیابی پیشرفت اجرای این طرح جامع به خوزستان سفر می‌کنم حرکت ‌ها آغاز شده باشد و مسیر خوبی را نیز طی کرده باشیم تا پایان امسال که گزارش آن را خدمت مقام معظم رهبری ارایه می‌دهیم، مایه خرسندی رهبر انقلاب شود.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی