English

کلیات آیین نامه کمیسیون امنیت ملی تصویب شد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه کاری کمیسیون تشریح و کلیات آیین نامه تصویب شد.

کلیات آیین نامه کمیسیون امنیت ملی تصویب شد

به گزارش خبرگزاری موج، سید حسین نقوی حسینی با اشاره به نشست امروز صبح کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: جلسه فوق العاده کمیسیون امروز ساعت ۷ صبح با حضور اعضا برگزار شد و در ابتدا مصوبات جلسه هیات رئیسه کمیسیون قرائت شد.

نماینده مردم ورامین در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: کنفرانس مطبوعاتی رئیس کمیسیون امنیت، سفر به سوریه، اختصاص روزهای دوشنبه هر هفته کاری کمیسیون به بازدیدها از جمله موارد مطرح بود که اعضای کمیسیون دیدگاه ها و نظرات خود را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه در ادامه جلسه، آیین نامه داخلی کمیسیون که در جلسه هیات رئیسه به تصویب رسیده و اصلاح شده بود مورد بحثو بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: در آیین نامه داخلی کمیسیون نحوه تشکیل جلسات هیات رئیسه، نحوه تشکیل و اداره جلسات کمیسیون، تشکیل کمیته های داخلی کمیسیون بررسی شد. مقرر شده که کمیته ها در دو شکل اصل و فرعی برقرار شود بر این اساس سه کمیته اصلی روابط خارجی، امنیت و دفاعی و چهار کمیته فرعی از جمله حقوق بشر، مطالبات ملی، بسیج و هسته ای خواهیم داشت.

نقوی حسینی با بیان اینکه وظایف و کمیته ها مورد بحثقرار گرفت و تعیین تکلیف شد ادامه داد: همچنین نحوه رسیدگی به طرح ها و لوایح، انجام ماموریت های اعضا نیز در آیین نامه داخلی مشخص و ورود تلفن همراه به کمیسیون نیز ممنوع اعلام شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در پایان جلسه، کلیات و آیین نامه کمیسیون به تصویب رسید و با ارائه پیشنهادی مقرر شد جزئیات آن در جلسات آتی بررسی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه