English

دستجردی با صدور بیانیه‌ای:

فتاح بر حمایت و کمک خود به جبهه مردمی تاکید کرده/جبهه از حسن ظن و برخورد توام با عقلانیت فتاح تشکر می‌کند

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در بیانیه خود آورده است: سیدپرویز فتاح از اعضای مجمع عمومی تشکر نموده و تاکید کرده‌اند که قصد کاندیداتوری برای ریاست جمهوری نداشته و ندارند ولی آمادگی کمک و یاری به جبهه را دارند.

فتاح بر حمایت و کمک خود به جبهه مردمی تاکید کرده/جبهه از حسن ظن و برخورد توام با عقلانیت فتاح تشکر می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی،مرضیه وحید دستجردی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بیانیه‌ای پیرامون نامزدی پرویز فتاح در جبهه مردمی توضیحاتی ارائه کرد. متن این بیانیه به شرح ذیل است:

در مجمع عمومی اول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بنا بر پیشنهاد عده‌ای از اعضای جبهه، جناب آقای سیدپرویز فتاح به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری مطرح شده و در میان 10 نفر کاندیداهای مجمع به عنوان نفر دوم انتخاب شده اند.

در مجمع عمومی دوم جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نیز ایشان به عنوان یکی از 10 نفر کاندیداهای ریاست جمهوری مطرح و مورد رای و اقبال مجمع قرار گرفتند.

بنابر اطلاع واصله جناب اقای مهندس سیدپرویز فتاح از اعضای مجمع عمومی تشکر نموده و با ذکر اینکه برای اعضای جبهه مردمی احترام قائلند، تاکید نمودند که قصد کاندیداتوری برای ریاست جمهوری نداشته و ندارند ولی آمادگی کمک و یاری به جبهه را دارند.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از حسن ظن و عنایت و برخورد توام با عقلانیت جناب آقای مهندس فتاح تشکر و سپاس داشته واز ابراز آمادگی ایشان برای کمک به این جبهه مشتاقانه استقبال می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه