English

گردهم‌آیی شاعران آیینی در برنامه«دُر نجف»

ویژه برنامه در نجف همزمان با ایام ولادت حضرت علی(ع) در قالب سلسله نشست های دینی شرح مشتاقی برگزار می‌شود.

گردهم‌آیی شاعران آیینی در برنامه«دُر نجف»

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای اندیشه، هم زمان با سیزده رجب، ایام ولادت حضرت علی(ع) فرهنگ سرای اندیشه شاهد شعرخوانی شاعران آیینی در ویژه ­برنامه­ «دُر نجف» خواهد بود .

در این خصوص سجاد نوروزی رییس فرهنگ سرای اندیشه با تشریح این برنامه افزود: پیشکش شاعران آیینی به آستان امیرالمومنین علی(ع) روز یک شنبه 20 اردیبهشت ­ماه سال جاری از ساعت 18 در آمفی تئاتر فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود .

وی در ادامه یادآور شد: در این برنامه که با حضور شاعران و ذاکران اهل بیت(ع) برگزار می شود شاعرانی همچون سید محمدجواد شرافت، محمد سهرابی، احمد بابایی، احمد علوی، هادی جانفدا، حمیدرضا برقعی، حنیف طاهری و محسن عرب خالقی و ... به شعرخوانی در مدح و ثنای حضرت علی(ع) خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است این برنامه که با مشارکت پایگاه خبری فرهنگ انقلاب اسلامی برگزار می شود، از سوی شبکه 3 سیما ضبط و همزمان با روز ولادت حضرت علی (ع) از همین شبکه پخش خواهد شد.

شایان ذکر است علاقمندان برای شرکت در این برنامه می­توانند به نشانی خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه، فرهنگ­سرای اندیشه مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه