English

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان:

باید ادامه‌دهنده راه هاشمی باشیم که خدا و مردم آن را می‌پسندیدند

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان گفت:باید راه هاشمی را ادامه داد، چرا که خدا و مردم این راه را می‌پسندند، چرا که خدا به او عزت بخشید و مردم در تشییع پیکرش چنان از وی تجلیل کردند که بعد از امام راحل نظیر نداشت.

باید ادامه‌دهنده راه هاشمی باشیم که خدا و مردم آن را می‌پسندیدند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد بهشتی در نطق پیش از دستور خود در اجلاسیه مجلس خبرگان، با تجلیل از شخصیت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، گفت:شخصیت‌های کلیدی نظام هرکدام با عبارتی رسا از هاشمی تجلیل کردند، رحلت او شوک بزرگی به مردم بود و تحصیل علم، قرآن‌پژوهشی و صبوری وی در مقابل ناملایمات از ویژگی‌های برجسته‌اش به شمار می‌رفت.

وی افزود: هاشمی همواره به قرآن‌پژوهی می‌پرداخت. او تنها شاگرد فقه و اصول امام نبود بلکه صحابی صادق و صابر امام نیز بود و تمام صفاتی که بعد از ارتحال وی برایش به‌کار برده شد، به‌حق بود.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان ادامه داد: هاشمی در همراهی با رهبری ثابت قدم بود و همت خود را به خدمت‌کردن به اسلام و انقلاب قرار داد. رهبری نیز همواره با چهره‌ای خندان و با احترام فراوان با او برخورد می‌کرد. هاشمی نام امیر کبیر را در دوران ستم شاهی زنده نگاه داشت و ما هم باید کاری که او برای امیر کبیر کرد، برای خودش انجام دهیم.

بهشتی با بیان اینکه هاشمی می‌خواست پرچم انقلاب به زمین نیفتد، اظهار کرد: اگر هاشمی برای انتخابات تایید نشد، خود می‌گوید که آن شب را راحت‌تر خوابید. چرا که غم و شادی او برای رسیدن یا نرسیدن به مسئولیت نبود بلکه برای رضای خدا کار می‌کرد و می‌خواست پرچم برافراشته شده توسط امام و رهبری بر زمین نیفتد.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان با بیان اینکه هاشمی هم دانشمند بود و هم مرد عمل تأکید کرد: باید راه هاشمی را ادامه داد، چرا که خدا و مردم این راه را می‌پسندند، چرا که خدا به او عزت بخشید و مردم در تشییع پیکرش چنان از وی تجلیل کردند که بعد از امام راحل نظیر نداشت.

وی در بخش دیگری از نطق خود با اشاره به سخنان رئیس‌جمهوری آمریکا، گفت: ترامپ با کاغذپاره خواندن برجام و ممنوعیت ورود ایرانیان به آمریکا مشکلی از خودش رفع نمی‌کند. او که جز بلوف‌زدن کاری نکرده، چگونه می‌خواهد تهدیدی برای ایران باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه