English

جرایم نیازمند آسیب شناسی اجتماعی است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان، اعتیاد، بدحجابی، بیکاری، طلاق را از مهمترین آسیب های اجتماعی موجود در جامعه برشمرد و گفت: همه طبقات جامعه در معرض آسیب های اجتماعی قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه در نشست تخصصی کارگروه بررسی آسیب های اجتماعی با تعریف آسیب های اجتماعی افزود: بررسی آسیب های اجتماعی در حوزه بررسی وضعیت موجود و بررسی های علمی خلاصه می شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه سازمان های پژوهشی از توانمندی بالایی در ایفای نقش کاهش آسیب های اجتماعی برخوردار هستند، افزود: وجود پژوهش های مفید و متعدد موجب آسیب شناسی صحیح از آسیب های اجتماعی می شود.

وی ادامه داد: سازمان های مرتبط با اجتماع باید در مباحثجلوگیری از آسیب های اجتماعی بیش از پیش قدم شوند؛ فضای مجازی در حال تاثیرگذاری زیادی بر اجتماع است که باید برای کنترل آن برنامه ریزی و برای مردم آگاه سازی کرد.

جعفری خیرخواه با بیان اینکه پرداختن و اهمیت به نخبگان جامعه یکی از راه های توسعه پیشرفت اجتماعی و علمی است، خاطر نشان کرد: افرادی که دارای ایده ها و استعدادهای برتر هستند باید مورد توجه و حمایت قرار بگیرند.

این مقام انتظامی اثرگذاری مثبت وجود و فعالیت نخبگان در جامعه را یادآور شد و ادامه داد: استعدادهای برتر باید در مسیر شکوفایی قرار بگیرند.

جعفری خیرخواه با تاکید براینکه علم آی تی و الکترونیک و علوم روز کشاورزی یکی از مهمترین زمینه های توسعه اقتصادی هستند، گفت: نخبگان منشا حصول خیرات و موفقیت برای اجتماع هستند و انجمن نخبگان دارای ظرفیت مناسب و بالایی برای تدوین برنامه های پژوهشی برای بررسی و آسیب شناسی آسیب های اجتماعی است.

این مقام انتظامی اولویت پلیس در برخورد با آسیب های اجتماعی را اقدامات پیشگیرانه دانست و گفت: آسیب های اجتماعی با کمک و حمیت تمامی اقشار برطرف خواهد شد.

معاون اجتماعی پلیس گیلان با بیان اینکه همه مردم در برابر آسیب های اجتماعی و سلامت جامعه باید احساس مسئولیت داشته باشند، خاطرنشان کرد: جرایم نیازمند آسیب شناسی اجتماعی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه