English

سردرگمی فدراسیون کاراته و سکوت نامزدها

فدراسیون کاراته درحالی روزهای سردرگمی را در راستای برگزاری مجمع انتخاباتی خود سپری می کند که نامزدهای مطرح احراز پست ریاست این فدراسیون تازه المپیکی شده، سکوت را در سرلوحه کار خود قرار داده اند.

سردرگمی فدراسیون کاراته و سکوت نامزدها

به گزارش خبرگزرای موج، مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته قرار بود روز یازدهم مردادماه برگزار شود تا این فدراسیون ها پس از ماه ها اداره شدن از سوی سرپرست، صاحب رئیس شود.

درست یک روز قبل از برگزاری مجمع، وزارت ورزش و جوانان به دلیل آنچه که رفع برخی شائبه ها در خصوص شرایط چند نامزد اعلام شد، مجمع را لغو و به زمان دیگری موکول کرد. در حالی که انتظار می رود با حضور رسمی این رشته رزمی قدیمی و پرمدال در بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، فدراسیون کاراته ایران سروسامان پیدا کند، وزارت ورزش و جوانان همچنان تصمیم خود را در اعلام زمان برگزاری مجمع رسانه ای نکرده است. با این حال کشورهای صاحب قدرت در کاراته جهان از هم اکنون برنامه ریزی و هدف گذاری خود را برای حضور موفق در المپیک توکیو آغاز کرده اند، اما فدراسیون ایران همچنان در سردرگمی قرار دارد. البته این مساله در ورزش ایران امری طبیعی است و عادت داریم تنها در فاصله کوتاه تا بازی های آسیایی و المپیک به یاد رشته های مدال آور باشیم و در دیگر روزها، آنان را به حال خود رها کنیم. در این روزها و در حالی که انتظار می رفت نامزدهای مطرح فدراسیون کاراته لب به سخن گشوده و برای آینده این رشته دلسوزی کنند، مهر سکوت بر لب زده و شاید از ترس مسئولان وزارت ورزش با بهانه های مختلف از اظهار نظر طفره می روند. در این میان فقط «عباس احمدپناهی» که سابقه ریاست در فدراسیون کاراته را دارد بارها در رسانه ها از عدم برگزاری مجمع و بلاتکلیفی فدراسیون ابراز گلایه کرده است. تاخیر در برگزاری مجمع، رئیس آینده رشته پرطرفدار کاراته را با سختی های بیشتری مواجه خواهد کرد و برای اجرایی کردن برنامه های خود با مشکل روبرو می کند. در حالی که تنها دو ماه تا آغاز مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان در اتریش باقی است، کاراته ایران همچنان با اما و اگر روزگار سپری می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه